Ritrama Transparent і Oracal 8300 — особливості роботи з матеріалами при створенні вітражів
Нудна вітрина магазину може легко залишитися непоміченою навіть на головній вулиці з великим потоком людей, особливо, якщо навколо багато аналогічних закладів. Щоб привабити клієнтів, необхідно виділитися, і яскравої вивіски може виявитися недостатньо. Далеко не завжди у потенційних покупців є час, щоб зайти в заклад і з'ясувати, який там асортимент. Необхідно заволодіти їх увагою, швидко і ефективно донести те, що ви пропонуєте. Прекрасне рішення цього завдання — оформлення вітрин за допомогою вітражних плівок Ritrama Transparent і Oracal 8300.
Переваги віконної графіки
Вітражні самоклейні плівки Ritrama Transparent і Oracal 8300 пропонують велику кількість вигод для власників магазинів, офісів і різних установ:
- бюджетна реклама. За допомогою плівок прозорий фасад магазину перестає бути нудним, стає привабливим і цікавим. Це недорогий спосіб заволодіти увагою публіки, а також креативний метод, що дозволяє точно дізнатися, що пропонує ваш бізнес;
- можливість швидкої заміни. Знаючи, як клеїти Oracal 8300 і Ritrama Transparent, ви зможете завжди легко замінити зображення, коли потрібно урізноманітнити фасад або з'являться нові пропозиції;
- впізнаваність бренду. Красиво і оригінально оформлена за допомогою глянцевих ПВХ-плівок вітрина змушує перехожих придивитися уважніше, що сприяє підвищенню впізнаваності бренду;
- посилення продажів. Яскравий і помітний декор, цікаві тексти можуть збільшити кількість покупців і продажів;
- універсальність. Характеристики Oracal 8300 і Ritrama Transparent дозволяють використовувати їх як зовні, так і всередині приміщень: для оформлення вітрин, дверей, меблів;
- конфіденційність. Зображення на склі допомагає приховати від сторонніх очей те, що знаходиться в приміщенні і зацікавити. Також плівки виконують і сонцезахисну функцію.
Вітражна самоклейна плівка: як клеїти
Ще одна важлива перевага вітражних плівок — легкий монтаж, що не вимагає залучення фахівця. Пропонуємо невелику інструкцію, як клеїти вітражну плівку на вікна.
Для наклеювання можуть застосовуватися два методи: сухий і мокрий. Другий дозволяє більш точно позиціонувати плівку, уникнути появи повітряних бульбашок і необхідності порушувати цілісність плівки для їх видалення. Буде потрібно всього кілька кроків:
- Ретельно очистіть поверхню від механічного та хімічного бруду. Найкраще використовувати ізопропіловий спирт. Можна використовувати побутові засоби для очищення скляних поверхонь, але потрібно переконатися, що вони не містять парафіни.
- Зробіть трохи рідини для нанесення (вона ж мильна вода), просто додавши одну або дві краплі рідкого мила в пляшку з розпилювачем, що містить від 750 мл до 1 л води. Мильна вода запобігає прилипанню клею на графіку і появі зморшок. Для видалення водної плівки рекомендується використовувати спеціальні ракелі, або ж плоскі вироби з гладким контактним краєм (кредитна карта, шматок твердого картону, штапик для склопакетів).
- Прикріпіть верхню частину малюнка до місця за допомогою малярської стрічки. Подивіться на зображення на відстані, щоб переконатися, що воно знаходиться в правильному місці. Потім відріжте широкий шматок стрічки такої ж довжини, що і малюнок. Помістіть його в верхню частину аплікації, так щоб половина прилипала до неї, а половина — до самого вікна.
- Підніміть зображення знизу і видаліть захисний шар зі зворотного боку. Намагайтеся не торкатися липкої сторони руками.
- Піднявши малюнок і знявши захисний шар, злегка обприскуйте поверхню вікна і клейку сторону малюнка виготовленою раніше мильною рідиною і повільно опускайте малюнок на поверхню зверху вниз, дозволяючи наклейці плавати на шарі мильної води.
- Використовуйте ракель, щоб видалити воду під графікою. Почніть із центру і рухайтеся назовні, докладаючи жорсткий тиск. Необхідно видалити всю рідину з-під плівки. Інакше залишки води при випаровуванні будуть утворювати бульбашки.
- Коли ви переконаєтеся, що немає зморшок або бульбашок, ви можете видалити малярську стрічку.
Отже, робота з вітражними плівками дозволяє швидко і просто перетворити вікна будь-якого закладу на рекламний щит і донести цільове повідомлення, яке привертає увагу. Їх використання дає можливість розповісти про вашу пропозицію, переконати клієнтів зробити вибір на вашу користь. Таким чином, Ritrama Transparent і Oracal 8300 — чудовий інструмент для розвитку бізнесу.