Розпиляна реклама

26.03.2020
Кейси
Прочитали: 1931
Розпиляна реклама

У об'ємної реклами з різноманітними креативними елементами значно більше шансів привернути увагу користувачів, ніж у звичайного двовимірного білборда. Яскравий приклад — реклама бренду Whack'em and Stack'em.

Компанія Whack'em and Stack'em (США) займається облагороджуванням і розчищенням території перед будівництвом, зокрема видаленням дерев, чагарників та інших природних перешкод.

Для нової рекламної кампанії підприємства була розроблена серія білбордів у мінімалістичному стилі — на зеленому тлі вказані лише бренд і спеціалізація. Привернути увагу допомагає макет бензопили з полістиролу та імітація розрізу зображення пилкою навпіл.

Такий підхід дозволив підкреслити професіоналізм і використання якісної техніки. Рекламний борд став фіналістом премії OBIE — однієї з найстаріших і найпрестижніших нагород за креативну перевагу в рекламі.