Самоклейний папір — бюджетне рішення для інтер'єрної реклами

13.12.2019
Корисна інформація
Прочитали: 2842
Самоклейний папір — бюджетне рішення для інтер'єрної реклами

Використання різноманітних наклейок — чудовий, надзвичайно економічно ефективний спосіб привернути увагу і справити хороше враження на потенційну аудиторію. Розглянемо деякі особливості використання самоклейного паперу — найбюджетнішого самоклейного матеріалу.

Трохи теорії

Самоклейний папір — це особливий вид паперу, одна з поверхонь якого має клейовий шар. Це дозволяє швидко і легко фіксувати вироби на паперовій основі на різних поверхнях. Важлива особливість — самоклейні папери активно застосовуються саме в інтер'єрі, оскільки папір не має стійкості до зовнішнього середовища.

Спеціальна технологія клею дозволяє видаляти самоклейний папір без будь-яких решток клею на поверхні.

Застосування самоклейного паперу

Одна з істотних переваг цього носія — універсальність. З нього можна створювати наклейки будь-якої форми і будь-якого розміру. Придатність до різних видів друку дозволяє наносити на поверхню будь-які зображення і інформацію. Існує безліч варіантів використання самоклейного паперу як в побуті, так і в рекламі:

  • створення рекламних вивісок, покажчиків, наприклад, всередині торгових центрів;
  • яскрава реклама в місцях продажів;
  • оформлення виставкових конструкцій;
  • виготовлення різноманітних етикеток. Цифровий друк невеликими тиражами допоможе вийти на інший рівень невеликим компаніям, що виробляють крафтову продукцію. Вироби будуть виглядати значно професійніше;
  • брендинг. Чим частіше потенційні замовники зустрічаються з корпоративною символікою, тим швидше запам'ятовують, що допомагає сформувати лояльність. Стікери — прекрасний спосіб брендувати практично будь-який предмет у офісі або закладі;
  • виробництво рекламних сувенірів. Наклейки самі по собі є гарним сувеніром. Також з їхньою допомогою можна відносно недорого брендувати інші сувеніри;
  • організація простору в офісах і будинках. Однакові стікери — прекрасний спосіб впорядкувати документи, маркувати продукцію, пакування і використовуване обладнання;
  • оновлення інтер'єру. Нанесення самоклейного паперу з привабливим дизайном — вельми економічний спосіб прикрасити меблі, стіни, сходи, побутову техніку;
  • святковий або сезонний декор.

Вибір матеріалу

На привабливість і функціональність готового виробу істотно впливає правильний вибір паперу. Найважливіший критерій — матова або глянцева поверхня.

Матовий папір — по суті, є еквівалентом стандартного паперу для принтера з клейкою підкладкою. Його переваги:

  • По такій поверхні можна писати практично будь-якою ручкою або олівцем.
  • На матових наклейках залишається менше забруднень або подряпин.
  • Відсутні відблиски.

Глянцевий папір за зовнішнім виглядом нагадує фотопапір. Його переваги:

  • Гладка, приваблива поверхня.
  • Більш живі й насичені кольори, особливо, коли йдеться про світлі.

Крім того, існують відмінності і у видах адгезиву. Він може бути як знімний (із можливістю перепозиціонувати наклейку), так і постійний.

Самоклейний папір Ritrama: чудова якість за помірні гроші

Використання самоклейного паперу Ritrama — прекрасне рішення, щоб отримати високоякісну рекламу без істотного навантаження на рекламний бюджет. Найбільш актуальними на українському ринку є серії LITHO та Semigloss.

Ritrama LITHO — некрейдований папір із матовою поверхнею і постійним акриловим клеєм на водній основі.

Папір, товщиною 78 мкм (без клею і підкладки), представлений ​​в різних форматах. Він чудово підходить для друку офсетним, трафаретним і лазерним способами. Важлива перевага — просічена підкладка, яка спрощує роботу з матеріалом.

Готові вироби можуть експлуатуватися при температурі від —40°C до +120°C.

Ritrama Semigloss із крейдованою напівглянцевою поверхнею має ті ж переваги, що і Ritrama LITHO: просічена підкладка, широкий вибір форматів, гарна придатність до офсетного, трафаретного і лазерного друку, акриловий клей на водній основі, можливість експлуатації у широкому діапазоні температур.

Товщина Ritrama Semigloss без клею і підкладки — 65 мкм.

Дистриб'ютором Ritrama в Україні є компанія АВЕРС. В асортименті представлений великий вибір матеріалів для різноманітних рекламних потреб. Менеджери з задоволенням допоможуть знайти найбільш функціональне рішення. Звертайтеся в чат або за телефонами.

Товари зі статті