Успішна світлова реклама

01.06.2020
Корисна інформація Плівки плоттерні
Прочитали: 208
Успішна світлова реклама

Будь-який власник бізнесу прагне зробити все можливе, щоб привернути увагу аудиторії. Для цього обираються яскраві кольори для логотипа та рекламних зображень, ретельно розглядається місце для розміщення рекламної конструкції. Ще один важливий фактор — правильний підбір матеріалів. Світлорозсіювальні і вітражні самоклейні плівки — ідеальне рішення для світлової реклами, яку неможливо не помітити.

Світлова реклама: переваги

Реклама з підсвічуванням виглядає досить ефектно. Вона пропонує ряд маркетингових переваг:

  • дає можливість виділитися на тлі конкурентів і привернути увагу аудиторії;
  • дозволяє посилити індивідуальність бренду. Бренд із такою рекламою запам'ятають значно швидше;
  • збільшує клієнтську базу. Яскрава реклама надихає на покупку тих, хто сумнівається у виборі;
  • стимулює лояльність клієнтів. Із такою рекламою легше повернути клієнтів, які здійснювали покупку або користувалися послугами раніше, але на певний час забули про бренд.

Плівка для світлової реклами: особливості

Найважливіша особливість ПВХ-плівки для підсвіченої реклами — прозорість, а точніше — напівпрозорість. Така плівка вловлює природне світло сонця в денний час, в результаті чого кольори і малюнки досить виділяються сильніше, ніж на звичайній. Зображення та написи стають чіткішими.

У темний час доби, коли немає природного освітлення, використовується штучне — безпосередньо за чи під рекламою. Плівка вловлює це світло і яскраво виглядає навіть у цей час доби. Через унікальну здатність поглинати світло такої плівки, реклама часто здається такою, що світиться зсередини і чудово виглядає.

Таким чином, плівка для світлової реклами відрізняється більш сильним впливом на потенційних клієнтів. У той час як звичайну рекламу видно тільки вдень, підсвічену рекламу видно цілодобово.

Застосування вітражної і світлорозсіювальної плівки

Виготовити підсвічену конструкцію за допомогою самоклейної плівки досить просто. Все, що потрібно — нанести її на жорсткий матеріал, пропускає світло, наприклад акрил, полікарбонат або силікатне скло. У випадку з вітражною плівкою необхідно, щоб основа вже мала функцію світлорозсіювання.

У більшості випадків самоклейний вініл менше підходить для дрібного декорування і більше для серйозних рекламних проектів. Скрізь, де можна уявити великий малюнок, який привертає увагу перехожих — це ідеальне застосування для вивіски з підсвічуванням. Ось деякі варіанти використання:

  • рекламні щити;
  • світлові вивіски;
  • архітектурна графіка;
  • масштабні рекламні конструкції

Вибір відповідного матеріалу

Під час створення світлової рекламної конструкції дуже важливо правильно підібрати матеріал. Для цього необхідно врахувати безліч чинників, які допоможуть зробити правильний вибір. Ось деякі питання, які потребують ретельного розгляду:

  • Бюджет. Напівпрозорий вініл — це не однорідна категорія. Є безліч видів і кожен має свою ціну. Оптимальний варіант за співвідношенням ціни і якості — каландрована полімерна плівка. Вона дешевше, ніж лита, підходить для гнучких поверхонь і служить 5-7 років зовні приміщення.
  • Схема кольорів. Кожен виробник пропонує свій набір кольорів і відтінків. Якщо є критичні відтінки, наприклад, конкретні корпоративні кольори, варто обирати ту серію, де є необхідний тон. Також варто упевнитися, що плівка якісна і від надійного виробника — це гарантує збереження кольору протягом тривалого часу.
  • Поверхня, на яку наноситься плівка. Від матеріалу підкладки залежить спосіб нанесення — вологий або сухий. Наприклад, полікарбонат вбирає вологу, він є «гігроскопічним». Тому може викликати появу бульбашок на будь-який нанесеній вініловій графіці. Також важливо, наскільки поверхня є складною, чи є рифлі або різкі вигини.

Oracal 8300 і Oracal 8500: чудове рішення

Прекрасним вибором для більшості світлових конструкцій стануть вітражні плівки Oracal 8300 і світлорозсіювальні Oracal 8500.

У серії Oracal 8300 представлено 32 глянцевих відтінки. Також можна отримувати проміжні тони, наносячи плівки друг на друга. Матеріал відмінно витримує атмосферний вплив і служить до 5 років. Для отримання якісної світлової реклами необхідно використовувати спільно зі світлорозсіювальними або сатинованими прозорими основами.

Oracal 8500 має шовковисто-матову поверхню і представлений в 54-х відтінках. Матеріал має гарне світлорозсіювання і сприяє рівномірному розподілу світла. Плівки служать до 7 років і відрізняються стійкістю до УФ-випромінювання, хімікатів, морської води, різних погодних умов. Матеріал призначений для плотерного різання, а також придатний для цифрового друку термоперенесенням.

Компанія AVERS пропонує чудовий вибір самоклейних плівок для реклами і дизайну. Звертайтеся у чат або за телефонами, щоб ознайомитися з асортиментом, отримати корисні рекомендації та професійну допомогу.

Товари зі статті