×
Тел.: (044) 500 3025

06.09.2019

Нудна вітрина магазину може легко залишитися непоміченою навіть на головній вулиці з великим потоком людей, особливо, якщо навколо багато аналогічних закладів. Щоб привабити клієнтів, необхідно виділитися, і яскравої вивіски може виявитися недостатньо. Далеко не завжди у потенційних покупців є час, щоб зайти в заклад і з'ясувати, який там асортимент. Необхідно заволодіти їх увагою, швидко і ефективно донести те, що ви пропонуєте. Прекрасне рішення цього завдання — оформлення вітрин за допомогою вітражних плівок Ritrama Transparent і Oracal 8300.

Переваги віконної графіки

Вітражні самоклейні плівки Ritrama Transparent і Oracal 8300 пропонують велику кількість вигод для власників магазинів, офісів і різних установ:

  • бюджетна реклама. За допомогою плівок прозорий фасад магазину перестає бути нудним, стає привабливим і цікавим. Це недорогий спосіб заволодіти увагою публіки, а також креативний метод, що дозволяє точно дізнатися, що пропонує ваш бізнес;
  • можливість швидкої заміни. Знаючи, як клеїти Oracal 8300 і Ritrama Transparent, ви зможете завжди легко замінити зображення, коли потрібно урізноманітнити фасад або з'являться нові пропозиції;
  • впізнаваність бренду. Красиво і оригінально оформлена за допомогою глянцевих ПВХ-плівок вітрина змушує перехожих придивитися уважніше, що сприяє підвищенню впізнаваності бренду;
  • посилення продажів. Яскравий і помітний декор, цікаві тексти можуть збільшити кількість покупців і продажів;
  • універсальність. Характеристики Oracal 8300 і Ritrama Transparent дозволяють використовувати їх як зовні, так і всередині приміщень: для оформлення вітрин, дверей, меблів;
  • конфіденційність. Зображення на склі допомагає приховати від сторонніх очей те, що знаходиться в приміщенні і зацікавити. Також плівки виконують і сонцезахисну функцію.

Вітражна самоклейна плівка: як клеїти

Ще одна важлива перевага вітражних плівок — легкий монтаж, що не вимагає залучення фахівця. Пропонуємо невелику інструкцію, як клеїти вітражну плівку на вікна.

Для наклеювання можуть застосовуватися два методи: сухий і мокрий. Другий дозволяє більш точно позиціонувати плівку, уникнути появи повітряних бульбашок і необхідності порушувати цілісність плівки для їх видалення. Буде потрібно всього кілька кроків:

  1. Ретельно очистіть поверхню від механічного та хімічного бруду. Найкраще використовувати ізопропіловий спирт. Можна використовувати побутові засоби для очищення скляних поверхонь, але потрібно переконатися, що вони не містять парафіни.
  2. Зробіть трохи рідини для нанесення (вона ж мильна вода), просто додавши одну або дві краплі рідкого мила в пляшку з розпилювачем, що містить від 750 мл до 1 л води. Мильна вода запобігає прилипанню клею на графіку і появі зморшок. Для видалення водної плівки рекомендується використовувати спеціальні ракелі, або ж плоскі вироби з гладким контактним краєм (кредитна карта, шматок твердого картону, штапик для склопакетів).
  3. Прикріпіть верхню частину малюнка до місця за допомогою малярської стрічки. Подивіться на зображення на відстані, щоб переконатися, що воно знаходиться в правильному місці. Потім відріжте широкий шматок стрічки такої ж довжини, що і малюнок. Помістіть його в верхню частину аплікації, так щоб половина прилипала до неї, а половина — до самого вікна.
  4. Підніміть зображення знизу і видаліть захисний шар зі зворотного боку. Намагайтеся не торкатися липкої сторони руками.
  5. Піднявши малюнок і знявши захисний шар, злегка обприскуйте поверхню вікна і клейку сторону малюнка виготовленою раніше мильною рідиною і повільно опускайте малюнок на поверхню зверху вниз, дозволяючи наклейці плавати на шарі мильної води.
  6. Використовуйте ракель, щоб видалити воду під графікою. Почніть із центру і рухайтеся назовні, докладаючи жорсткий тиск. Необхідно видалити всю рідину з-під плівки. Інакше залишки води при випаровуванні будуть утворювати бульбашки.
  7. Коли ви переконаєтеся, що немає зморшок або бульбашок, ви можете видалити малярську стрічку.

Отже, робота з вітражними плівками дозволяє швидко і просто перетворити вікна будь-якого закладу на рекламний щит і донести цільове повідомлення, яке привертає увагу. Їх використання дає можливість розповісти про вашу пропозицію, переконати клієнтів зробити вибір на вашу користь. Таким чином, Ritrama Transparent і Oracal 8300 — чудовий інструмент для розвитку бізнесу.



Якщо у Вас виникли питання щодо матеріалів і послуг компанії "Аверс", замовте "Зворотній дзвінок". Ми передзвонимо Вам найближчим часом!