Автостайлінг по-паризькі
Щоб завоювати серця парижан, компанія Citroën об'єдналася з каршеринговим сервісом Free2Move, що надає послуги короткострокової оренди/прокату машин. Мета спільного проекту - креативно прорекламувати недавно випущений електромобіль Citroën Ami.
Основний елемент рекламної кампанії по просуванню Citroën Ami для каршерінга - унікальний дизайн автомобілів, натхненний розповідями та історіями справжніх парижан. Кожна машина «одягнена» у кольори, характерні для знакових районів столиці.
Шукаєте спосіб перетворити транспортний засіб на справжній витвір мистецтва? Обирайте першокласні самоклейні плівки. Наприклад, Orajet 3551 відрізняється чудовою довговічністю, прекрасним глянцем і легким монтажем. А захистити зображення, зберегти свіжість фарб і яскравість кольорів допоможе ламінація Oraguard 215.
Orajet 3551 і Oraguard 215 - це ідеальний комплекс для декору або реклами на автомобілях.