Баночка крему з рекламного щита
Міжнародна благодійна організація Movember, яка піклується про здоров'я чоловіків, запустила цікаву рекламну акцію "Show Us Your Mo" ( «Покажи свої вуса»), встановивши інтерактивні рекламні щити біля галереї Сіднея на Джордж-стріт (Австралія).
Movember — скорочення від двох англійських слів: moustache — «вуса» і November — листопад. Щорічно організація проводить рекламну кампанію, мета якої привернути увагу до таких проблем як рак простати, тестикулярний рак, депресія і схильність до самогубств серед чоловіків.
Учасники кампанії цілий місяць відрощують вуса і залучають своїх друзів до збору коштів. Встановлені цифрові щити ознаменували кінець «вусатого» листопада 2019. У рекламних носіях реалізована спеціальна технологія розпізнавання осіб, що дозволяє визначити, чи є у людини вуса. Якщо вуса були, людина отримувала косметичний засіб Movember Rain — перший у світі засіб, спеціально розроблений для того, щоб заспокоїти роздратування, викликане відрощуванням вусів протягом місяця.
За допомогою веселих активностей креативникам вдалося підняти людям настрій, підкреслити важливість турботи про здоров'я, підвищити обізнаність про проблеми і подякувати кожному учасникові руху Movember за терпіння.
Для того, щоб додатково привабити людей, в кампанії також використовувалася яскрава підлогова графіка. Прекрасним рішенням для такої яскравої реклами може стати плівка для підлогової графіки RITRAMA RI-JET 140 FLOOR TALKER в комплексі з ламінатом RI-121/200 FLOOR TALKER. Ця комбінація зберігає привабливе зображення навіть в умовах жвавого потоку людей, запобігаючи ковзанню і ефективно захищаючи від сонячних променів.