Барвиста виставка
Французький дизайнер Матьє Леханнер придумав цікавий варіант оформлення виставки, присвяченої дизайну кросівок, організованої Музеєм мистецтва і дизайну в Бордо (Франція). Яскраві стенди нагадують одночасно дитячий майданчик, спортивні трибуни і модний подіум.
Усього на виставці представлено понад 600 пар взуття. Для стенду дизайнер відібрав близько 50 знакових моделей із 1900 року донині, щоб відобразити всю еволюцію кросівок. Показ організований за різними темами: від олімпійських ігор до високої моди, від скейтбордингу до баскетболу. Також тут демонструється зв'язок взуття з контркультурами у США та Європі у 1970-х роках.
Вітрини представляють собою поєднання простих за формою геометричних конструкцій як з прозорими елементами для демонстрації кросівок, так і непрозорих — із повнокольоровим друком кольорових градієнтів. Ідеальне рішення для подібних проектів — поєднання прозорого і надзвичайно міцного акрилу Altuglas і легкого спіненого ПВХ для друку КОМАPRINT, приємна поверхня якого — прекрасний носій для яскравих і барвистих зображень.