Вибухова реклама
Агентство adam & eveDDB (Великобританія) створило серію вражаючих рекламних щитів для просування пасти Marmite Dynamite із додаванням перцю чилі, закликавши як любителів, так і хейтерів вживати новий продукт із особливою обережністю.
Вибуховий смак перцю чилі у веганській пасті є настільки сильним, що кришку банки буквально зносить із місця для плаката, і вона потрапляє у вітрове скло найближчого автомобіля. «Ти можеш це любити, а можеш ненавидіти. Але в будь-якому випадку, будь обережним», — проголошує слоган.
Формуючи рекламну стратегію, агентство віддавало перевагу медіа з максимальною рентабельністю інвестицій. Вибухова концепція дозволила привернути увагу широкої аудиторії. Надалі плануються подібні інсталяції з величезними кришками, прикріпленими до найближчих будівель і дерев.
Підшукуєте матеріал для незвичайних рекламних конструкцій без удару по бюджету? Ударостійкий полістирол стане чудовим рішенням! Жорсткий і твердий матеріал легко обробляється і формується. Стійкість до вандалізму і негативних чинників навколишнього середовища — гарантія довговічності будь-якого рекламного виробу.