Бренд для юних мрійників
Дизайн магазину французького бренду дитячого взуття Fly Pony втілює світ дитячих фантазій.
В основі дизайнерської концепції казкова історія про пошук літаючого поні (Fly Pony) хлопчиком Тімом і чарівний світ його снів. Грамотні кольорові акценти на білому тлі допомагають поєднати функціональне і практичне торговельне обладнання та приємні елементи оформлення.
Яскраві точки на білих стінах символізують мрії Тіма. Точки зеленого кольору використовуються як вішалки для демонстрації одягу і як підставки для акрилових матових полиць, на яких взуття немов літає в повітрі.
Точки інших семи кольорів — пересувні, магнітні. Якщо необхідно, їх можна змінювати на стелажі. Так дизайнер наголошує на тому, що показ взуття може бути «вільним, як магія».
Шлях від зони обслуговування до вітрин нагадує вулицю Шанхая, де Тім живе. У зоні обслуговування є білі фігури з золотими краями, які можна використовувати для малювання графіті, і куточок для відпочинку.
Концепція дизайну відзначена Red Dot Award.