Час стати вільним

21.11.2019
Кейси
Прочитали: 1981
Час стати вільним

Автобуси, що імітують тюремну камеру з ув'язненими, та цифрові екрани, які зсередини намагаються розбити засмучені іпотечні клієнти, — основний носій яскравої рекламної кампанії, яку запустило кредитне агентство Athena Home Loans (Австралія).

Дослідження маркетологів Athena Home Loans показали, що 2 з 5 клієнтів відчувають себе в пастці у свого провайдера іпотечного кредиту, і більше третини клієнтів відчувають себе обдуреними, оскільки обов'язкові виплати є занадто високими.

Мета рекламної кампанії — привабити додаткову аудиторію, надихаючи австралійців забрати управління життям у іпотечних кредиторів, взяти його в свої руки і змінити умови позики на більш вигідні. Перейти в Athena Home Loans означає отримати більш низькі ставки без додаткових комісій. Основний посил комунікацій про те, що настав час вирватися на свободу.

Athena зробила акцент на зовнішню рекламу та рекламу на транспорті, щоб вплинути на клієнтів під час щоденних поїздок, викликати невдоволення і спонукати їх діяти прямо зараз.