Свобода стилю в рекламі

21.11.2019
Кейси
Прочитали: 2086
Свобода стилю в рекламі

Zalando, провідний європейський Інтернет-магазин модного одягу, в рамках кампанії #FreeToBe запустив цікаву рекламну акцію «Удар». На вулицях Парижа розмістили зовнішню рекламу, яку в прямому сенсі, потрібно було знищити.

Zalando пропонує громадськості заявити про себе і позбавитися від упереджених ідей у моді, адже кожен повинен мати право носити те, що забажає. На вулицях і автобусних зупинках в Парижі з'явилися рекламні щити з кількома реченнями: «Ти занадто старий, щоб носити це!» «Ти сьогодні надів піжаму, або як?», «Вони роблять те ж саме для вашого розміру?», «Скільки ставок ви програли, щоб одягти це?». Саме з такими глузливими фразами часто стикаються люди, якщо їх вбрання або стиль викликають суспільне обурення.

Парижан із ображеними почуттями запрошують порушити вимоги моди і пробити плакати зі стереотипними написами. Всередині щита знаходяться різні предмети одягу. Наповнення рекламних панелей оновлюється кілька разів на день, щоб дозволити якомога більшій кількості людей розкрити свій стиль!

Кампанія також доступна в соціальних мережах. У Instagram близько тридцяти впливових людей запросили свою спільноту приєднатися і підтримати рух #FreeToBe! Для цього їх аудиторія повинна носити одяг, який подобається, але який одного разу став предметом критики або засуджень. Потім їм доведеться йти на вулиці Парижа, щоб показати свій стиль разом із впливовими особами.