Фотовиставка неіснуючих місць
У міланському художньому музеї La Triennale di Milano (Італія) була організована виставка з фотографіями місць, де ще ніхто ніколи не бував тому, що ... насправді, цих місць і не існує. Картинки створені злиттям зображень декількох відомих пам'яток.
Організатором заходу виступила компанія Lufthansa. «Фотографії - не передають всю пишноту. Тільки самостійна подорож дає повну картину» – таким був слоган виставки, спрямованої на пробудження інтересу у людей подорожувати більше.
Захід мав приголомшливий успіх. Виставку щодня відвідувало 32 тис. людей і більше 2 млн. людей переглянули експозицію онлайн. Кількість згадок в соціальних мережах зросла на 760%, 35 млн. користувачів були залучені в цю нестандартну рекламну кампанію.