Наліпки як стратегія маркетингу

31.05.2021
Новинки
Прочитали: 2712
Наліпки як стратегія маркетингу

Сьогодні багато маркетологів віддають перевагу цифровим методам просування. Такі платформи, як Facebook та Instagram, стають дедалі насиченішими бізнес-рекламою, тож доводиться конкурувати з мільйонами інших компаній. Нові інструменти маркетингу можуть виявитися значно ефективнішими та рентабельнішими. Наприклад, активне використання наклейок має прекрасний потенціал для підвищення впізнаваності бренду.

Чому саме рекламні наклейки?

Прості та легкі у реалізації рекламні стікери — прекрасний інструмент продажів. Серед їхніх переваг:

  • Рентабельність. Виготовлення наклейок коштує відносно небагато. Поліграфічні підприємства пропонують готові вироби за шаблонами. Однак на перспективу має сенс розробити індивідуальні фірмові наклейки.
  • Гнучкість дизайну. Рекламні наклейки бувають різних форм і розмірів. Дизайн може бути настільки простим або складним, наскільки дозволяє уява. Створення персоналізованої продукції дає можливість отримати якнайбільшу віддачу від маркетингового бюджету. Крім того, є різні матеріали і технології оздоблення, що дозволяють надати наклейкам цікаві текстури і привабливість.
  • Популярність. Людям цікаві наклейки. За їх допомогою можна потішити свою внутрішню дитину. Правильний дизайн — і цей сувенір буде із задоволенням наклеєний на будь-які предмети, які є у ваших клієнтів.
  • Ефективна передача повідомлення бренду. Простий маркетинговий стиль дозволяє передати повідомлення коротко і цікаво. А це допоможе бренду залишатися у центрі уваги.
  • Заклик до дії. Фірмові стікери відразу ж створюють заклик до дії, спонукають клієнтів купувати або чинити потрібні дії просто зараз.
  • Особиста рекомендація. Коли хтось наклеює рекламний стікер на те, що належить йому, він, по суті, підтримує цей бренд. Іншими словами, будь-який, хто побачить наклейку, побачить у ній особисту рекомендацію, що перетворює рекламні стікери на форму «сарафанного» маркетингу. З огляду на те, що, за даними Nielsen, 82% американців покладаються на рекомендації при здійсненні покупки, це вагомий аргумент на користь наліпок.

Застосування рекламних стікерів

Ще одна важлива перевага рекламних наклейок — універсальність. Їх можна використовувати абсолютно по-різному:

  • Оформлення магазинів. Наклейки прекрасно лягають на будь-які поверхні: вітрини, дзеркала, стіни, вікна, підлогу.
  • Наклейки для транспорту. За допомогою наліпок легко брендувати будь-який автотранспорт компанії.
  • Брендування безпосередньо продуктів. Кастомізовані наклейки — швидкий і надійний спосіб нанести логотип на будь-який виріб.
  • Громадські місця. Реклама за допомогою масованого обклеювання різних поверхонь у громадських місцях, наприклад, на зупинках транспорту, може виявитися вельми помітною і ефективною.

Отже, правильне використання та правильний дизайн стікерів роблять рекламу цікавою та довговічною, а маркетингову стратегію — ефективною. Компанія AVERS пропонує великий вибір самоклейних плівок для друку рекламних повідомлень. Хочете обмінятися ідеями або отримати професійну консультацію? Звертайтеся до менеджерів — e чат або за телефонами.