Оригінальний підхід
Компанія Sony весело і творчо відзначила вихід ігрової консолі PS5 на британський ринок. Кілька станцій лондонського метрополітену отримали яскраві рекламні декорації і стали схожі на місце проведення рекламної вечірки.
Особливо цікаво Sony оформила знаки входу на одну з найбільш завантажених станцій підземки Oxford Circus. Знак «Лондонське метро» з чотирьох сторін набув вигляду знаменитих символів кнопок Sony PlayStation: X, трикутник, коло і квадрат.
Зображення значків Sony PlayStation також прикрасили тунелі, входи, виходи, платформи станцій Victoria, Central і Bakerloo. І ще кілька станцій тимчасово змінили назви. Станція Mile End стала Miles End, віддаючи данину Людині-павуку Marvel: Майлзу Моралесу, Lancaster Gate перейменований в Ratchet and Clankaster Gate, Seven Sisters перетворився на Gran Turismo 7 Sisters, а станція West Ham стала Horizon Заборонений West Ham.
Шукаєте спосіб максимально привернути увагу до якоїсь події? Обирайте яскраву підсвічену рекламу. Ідеальним матеріалом для світлової реклами з тильним підсвічуванням, об'ємних літер, фігурних POS-виробів, декоративних елементів дизайну і світлових елементів виставкових конструкцій стане кольоровий акрил ALTUGLAS COLOUR. Першокласний акрил європейського виробництва представлений у 45 різних колірних відтінках. Він чудово підходить для внутрішнього і зовнішнього застосування, не боїться сонячних променів, вологи та інших негативних чинників.