Унікальний досвід
Volkswagen і DDB Sydney створили найменший у світі дилерський центр із доповненою реальністю для просування нової лінійки невеликих позашляховиків і наступних моделей, дозволяючи споживачам «приміряти» і купити автомобіль, де б вони не знаходилися.
Інтерактивна інсталяція висотою всього 28 см представляє собою точну тривимірну копію реального представництва і навіть включає екрани, на яких транслюється телевізійна реклама Volkswagen. Перейшовши за QR-кодом, розміщеним на інсталяції, потенційні клієнти потрапляють у захопливий віртуальний тур автосалоном, де можуть обрати потрібну комплектацію і купити новий автомобіль.
Мобільне представництво демонструвалося у знакових місцях Австралії, включаючи Сіднейський оперний театр, Бонді-Біч і міст Гарбор-Брідж у Сіднеї, довівши, що навіть у епоху соціального дистанціювання відвідування автосалону все ще є можливим.
Чудовим рішенням для невеликих рекламних конструкцій стане спінений ПВХ КОМАPRINT. Досить жорсткий і легкий матеріал прекрасно свердлиться, фрезерується і ріжеться. Поверхня гарно підходить для прямого друку і обклеювання плівками.
Додатково привернути увагу до будь-інсталяції допоможе флуоресцентний акрил ALTUGLAS CN FLUO. Його світіння посилюється в ультрафіолетовому спектрі і найбільш яскраво виражено по кромці і гравірованому пазу. Матеріал відрізняється чудовим зовнішнім виглядом, особливою міцністю, легкістю в обробці.