Пастельні тони в кольорових тенденціях 2025 року ➡ AVERS
Торік Інститут кольору Pantone оголосив відтінком року Peach Fuzz – ніжний персиковий колір, за відчуттям невагомий як пух кульбаби. Та поки ми з дня на день чекаємо на колір 2025 року, зробимо невеликий огляд колористичних тенденцій в рекламі та дизайні, які, схоже на все, продовжують рух в бік пастельних відтінків, спокійних і ніжних.
Плівки ORACAL®631 – це серія рекламних плівок із неймовірним матовим покриттям і дуже спокійною колірною гамою. Навіть такі яскраві кольори як червоний, сигнально-жовтий та зелений мають трохи приглушений тон. ORAFOL позиціює дану серію як матеріал для декорації виставкових стендів, оформлення маркетингових матеріалів та короткострокової реклами інтерʼєрного застосування. Також плівку використовують для декору стін, а знімний клей дозволяє легко її демонтувати без слідів на поверхні. За характеристиками вона близька до відомої рекламної серії ORACAL 641, але з деякими відмінностями.
Характеристики:
- М'яка ПВХ-плівка товщиною 80 мкм;
- 60 матових кольорів;
- Відмінно підходить для обробки на різальних плотерних установках;
- Для коротко- та середньострокового маркування, написів та оформлення виставкових стендів та матеріалів;
- Поліакрилатний клей, знімний;
- Термін експлуатації при вертикальному використанні без довготривалого впливу зовнішнього середовища (волога, УФ випромінювання тощо) – до 3 років.
В інтернет-магазині avers.ua вже представлені перші кольори серії ORACAL 631. Плівку можна наносити на різні поверхні – листовий ПВХ, скло та акрил, фарбовані стіни із гладкою не шорсткуватою поверхнею.
Пастельні кольори цього року фігурують в добірках нових матеріалів не лише у рекламістів, а й в дизайнерів. Так, наприклад, відомий виробник інтерʼєрної фарби Sherwin Williams представив нову палітру з такими відтінками: ніжний жовтий відтінок прохолодного лимонаду, світло-кораловий (дуже близький до того самого Peach Fuzz), колір ніжно-блакитної води на узбережжі та класичний кремовий.