Помітна реклама – брендування підземних переходів

17.08.2020
Кейси Самоклеючі плівки
Прочитали: 2036
Помітна реклама – брендування підземних переходів

Бренд гігієнічного мила Lifebuoy, що належить Unilever, повернувся до Великобританії з маркетинговою кампанією, вартість якої оцінюється у 12 млн. фунтів стерлінгів. Мета активностей — інформувати про важливість правильного миття рук, щоб знизити поширення інфекції.

Рекламісти зробили акцент на зовнішній рекламі і великомасштабному брендуванні підземних переходів — місць, через які проходить інтенсивний трафік. Крім того, бренд планує роздавати безкоштовні набори для гігієни рук школам у неблагополучних районах і вразливим сім'ям по всій Великобританії, а також водіям і кур'єрам Uber.

Плануєте великомасштабну кампанію? Великий рекламний імідж, нанесений на поверхні стін за допомогою самоклейної плівки RITRAMA RI-JET Deco-Wall 50, — прекрасний спосіб забезпечити якісну взаємодію з аудиторією. Таку рекламу складно не помітити. Плівка легко наноситься навіть на найскладніші поверхні і чудово служить протягом тривалого часу.

 

Товари зі статті