Реклама на аполярних поверхнях – без проблем

17.04.2020
Корисна інформація Самоклеючі плівки
Прочитали: 2114
Реклама на аполярних поверхнях – без проблем

Поліпропілен (PP), поліетилен (PE) та інші термопластичні олефіни приваблюють дизайнерів низькою вартістю і чудовими фізичними властивостями. Полімери є довговічними, еластичними і стійкими до вологи, тепла і розчинників. Однак нанесення рекламних зображень на ці матеріали може викликати певні складнощі, оскільки деякі особливості пластиків ускладнюють зчеплення з фарбами або самоклейною плівкою. На щастя, у Ritrama є рішення.

У чому складність

Основним принципом адгезії є молекулярне тяжіння між різнорідними матеріалами. Сила адгезії визначається поверхневою енергією підкладки. Щоб утворити міцний зв'язок, клей повинен її «змочувати», текти по поверхні, збільшуючи площу і забезпечуючи максимальну міцність зчеплення.

Поверхневі енергії варіюються від високих до низьких залежно від їх хімічного складу, який впливає на молекулярну силу тяжіння. Висока поверхнева енергія (HSE) означає сильне молекулярне тяжіння, тому сила прилипання є вищою, тоді як низька поверхнева енергія (LSE) означає слабке молекулярне тяжіння, з адгезію виникають складності.

Водночас, як уже зазначалося, прекрасні властивості і нижча вартість пластиків із низькою поверхневою енергією роблять їх вельми популярними в рекламній галузі. Ці матеріали часто використовуються як підкладки для зовнішньої реклами, рекламних плакатів, а також для виготовлення різноманітних рекламних виробів, торговельних стойок або виставкових стендів. Тому нанесення якісних і довговічних зображень є надзвичайно важливим.

Така ж проблема спостерігається і при нанесенні захисних покриттів або реклами на прогумовані конвеєрні стрічки, пофарбовані стіни, деякі підлогові покриття, а також транспорт, оскільки аполярні матеріали застосовуються досить часто і в автомобілебудуванні.

Існує кілька способів посилити адгезію до підкладки LSE:

  • обробка коронним розрядом;
  • механічна обробка (засобом для підвищення шорсткості поверхні);
  • плазмова обробка;
  • хімічна обробка

Таким чином можна змінити фізичні властивості поверхні, зробити її менш гладкою і підвищити питому площу поверхні.

Ritrama RI-JET DECO-WALL 100 HOP: правильне рішення

Попередня обробка пластмас збільшує вартість і тривалість виробничих процесів. Крім того, ефекти поверхневої енергії полум'я, плазми і коронного розряду можуть тривати тільки хвилини, дні або тижні, залежно від пластику. Ґрунтовки можуть представляти екологічні проблеми, які повинні врахувати інженери.

До того ж, часто неможливо застосувати обробку поверхні у виробничому середовищі. Для цих випадків важливо підібрати сумісну технологію друку або самоклейну плівку, яка дозволить досягти необхідних адгезійних характеристик.

Ritrama RI-JET DECO-WALL 100 HOP чудово підходить для нанесення реклами навіть на найскладніші поверхні. Це ідеальний вибір для довговічної реклами в різних несприятливих умовах. Високоміцний клей забезпечує прекрасну адгезію, а поверхня гарантує першокласну якість друку і презентабельний зовнішній вигляд рекламної конструкції.

Таким чином, правильний підбір сумісних матеріалів дозволяє без попередньої обробки наносити рекламу на будь-які поверхні, включаючи підкладки з низькою поверхневою енергією. Компанія AVERS пропонує прекрасний асортимент універсальних і нішевих рішень для задач будь-якої складності. Звертайтеся у чат або за телефонами, щоб розмістити замовлення, отримати професійну консультацію або скористатися послугами обробки матеріалів на промисловому обладнанні.

Товари зі статті