Реклама проти пожеж

30.10.2019
Кейси
Прочитали: 1960
Реклама проти пожеж

Пожежна служба спільно з державними житловими агентством Торонто (Канада) запустила цікаву мультиканальну кампанію з метою привернути увагу до того, наскільки небезпечним може бути неконтрольоване приготування їжі. Основний слоган на всіх зображеннях «Пожежа трапляється швидко ... Ніколи не залишайте готування без нагляду».

Цікава особливість кампанії - чітка спрямованість на конкретну цільову аудиторію: жителів району Ріджент-парк. Саме тут за останні два роки було вдвічі більше пожеж, викликаних приготуванням їжі без нагляду, ніж в будь-якому іншому районі Торонто. Під час розробки кампанії ретельно досліджувалися географічні, демографічні та маркетингові профілі користувачів.

Реклама включає в себе постери про транзитні притулки, рекламні щити і банери на будівельних майданчиках в районі Ріджент-парку і околиць. Крім того, передбачена цифрова реклама в соціальних мережах з відповідним географічним таргетингом, а також заходи з відвідуванням пожежних.