Реклама рівних прав

30.04.2019
Кейси
Прочитали: 1992
Реклама рівних прав

Будівельна асоціація Британської Колумбії British Columbia Construction Association (BCCA) запустила рекламну кампанію на підтримку жінок, які працюють в будівельній індустрії.

Серія анімаційних роликів під загальним гаслом «Не будь інструментом» розкриває три основні проблеми, з якими стикаються працівники: залякування, нестатутні взаємини і сексуальні домагання. Незвичний формат і легке мультиплікаційне подання покликані стимулювати початок діалогу та інформувати людей про складнощі.
Завдяки кампанії і ряду інших ініціатив, планується збільшити число жінок, що працюють в будівельній галузі Британської Колумбії до 10%, зараз це лише 5% зі 180 000 людей.