Витончена реклама
Можливості акрилу виходять далеко за межі звичайних рекламних вивісок. Лазерна технологія дозволяє виготовляти з цього матеріалу витончені вироби. Якщо використовувати для реклами увесь потенціал - ефект «wow» гарантований. Подробицями одного з таких проектів поділилося агентство «Нова епоха».
Про проект
Приватному Банку Кредит Дніпро знадобилося якнайпривабливіше оформити вітрину центрального офісу на Хрещатику в Києві. Яскрава композиція повинна була спровокувати «вірусний» ефект. Чим більше людей сфотографувалося б на тлі інсталяції, тим більше фотографій в соціальних мережах з'явилося б, а з ними - і обговорень (прекрасна форма PR).
Ідея дизайну прийшла з Інтернету: в соціальному співтоваристві Pinterest були розміщені гарні фото оформлення одного з банків в Чехії. На основі своїх побажань замовник провів тендер, проте ніхто з учасників не міг запропонувати концепцію реалізації, поки за вирішення складного завдання не взялася «Нова епоха».
Реалізація
Компанія запропонувала створити багатопланову композицію з панорамою Києва з прозорого акрилу, на який нанесена матова біла плівка. Для конструкції були сфотографовані і намальовані в векторі для лазерної висічки всі знакові пам'ятники.
Однак на етапі втілення ідеї в життя виникли складнощі, оскільки лазер провокував появу коричневих плям на білій плівці. Уникнути такого ефекту допомогло використання додаткового шару плівки - на Oracal нанесли транспортну плівку Orafol, яка легко видалялася після різання.
Додатковою «фішкою» стала зміна сезонів в панорамі. Навесні тут «виросли» дерева, виготовлені з акрилу в комплексі із зеленою плівкою. Ввечері композиція підсвічувалася за допомогою розташованої внизу світлодіодної стрічки, привертаючи додаткову увагу.
Акрил Altuglas
В асортименті Altuglas представлений широкий вибір прозорих, кольорових і молочних листів акрилу, а також спеціальні рішення для яскравої і ефектної реклами. Завдяки привабливому зовнішньому вигляду, легкій обробці і стійкості до різних негативних чинників, матеріал є дуже популярним серед рекламників і дизайнерів у всьому світі.
Плівки Oracal 641
Плівки Oracal 641 - один із найбільш популярних матеріалів в рекламній галузі. Чудовий вибір кольорів, глянцева і матова поверхня, придатність до різання плотером і трафаретного друку роблять її прекрасним вибором для вирішення тих завдань, де потрібні яскраві і привабливі вироби. Матова біла плівка Oracal 641 використовувалася для нанесення на прозорий акрил.
Результат
Кінцевий результат перевершив всі очікування замовника. Вітрина справляла чудове враження, її фотографії постійно з’являлися в різних соціальних мережах. Композиція стала своєрідним рекламним трендом і постійно відтворюється в різних видах іншими компаніями.
Коментар
«Нова епоха», Марина:
«Спочатку була думка використовувати для проекту ПВХ. Однак для замовника був дуже важливий преміальний вигляд. Конструкція повинна була виглядати дорого і презентабельно. Крім того, ПВХ не підходить для лазерної обробки, тому з нього не виготовити дуже тонкі деталі. Акрил в комплексі з матовою плівкою - саме те, що було потрібно в цьому випадку. Ми дуже пишаємося тим, що вийшло в результаті ».
«Нова епоха»
«Нова епоха» - рекламно-виробнича компанія. Її спеціалізація: розробка креативних рішень, виготовлення різноманітної рекламної продукції, реалізація комплексних проектів, консалтинг в галузі рекламних технологій.
Про компанію АВЕРС
АВЕРС - лідер українського рекламного ринку. В асортименті представлений величезний спектр матеріалів для виготовлення реклами, дизайну приміщень і будівництва.
Менеджери завжди готові професійно проконсультувати і допомогти вибрати матеріал, оптимальний для конкретного проекту. Звертайтеся в чат або за телефонами:
Київ (044) 500 3025
Дніпро (056) 766 0649
Житомир (041) 244 5033
Запоріжжя (061) 221 0921
Львів (032) 244 4471
Одеса (048) 234 2549
Харків (057) 784 1754