Реклама, яку неможливо пропустити
Державна Комісія з безпеки дорожнього руху в Австралії розгорнула активну соціальну рекламну кампанію, що закликає водіїв менше відволікатися (візуально, ментально і фізично) на дорозі.
В основі рекламної кампанії — величезний білборд, довжиною 33 метри. Саме стільки водій проїжджає наосліп, якщо відволікається хоча б на 2 с при швидкості 60 км/год. При швидкості 100 км/год поза межами уваги залишається 55 м дороги.
Змінюючи пісню, роблячи ковток кави, підправляючи макіяж або друкуючи повідомлення, водій пропускає на дорозі важливі моменти. Шокуючі зображення на щиті наочно нагадують про те, що може зустрітися на цих 33 м шляху.
На додаток до білбордів випущена серія відео, а також запущена банерна реклама і реклама в соціальних мережах.