Рекламний прапор
Найбільша громадська організація, що займається захистом океанів і пляжів Surfrider Foundation (США), закликала всіх американців об'єднатися для захисту океанів.
Основним елементом рекламної кампанії став спеціальний прапор США, виконаний в синьому кольорі. Червоні і білі смуги замінили на морські хвилі — такий дизайн символізує зв'язок нації зі сушею і морем.
В рамках рекламної кампанії був створений короткометражний фільм, що привертає увагу до проблеми забруднення світового океану. Узбережжя США є популярним туристичним напрямком. Щорічно пляжі країни відвідують понад 100 млн. людей. Крім того, відпочинок на морі та туризм — це 2,3 млн робочих місць і більше $ 124 млрд. у економіку країни щорічно. Однак океани і узбережжя постійно наражаються на небезпеку. Забруднення рекреаційних пляжів і акваторій по всій території США обходиться економіці більш ніж в $ 2,2 млрд. і щорічно призводить до 20 тис. медичних консультацій.
Багато відомих людей Америки приєдналися до ініціативи і підняли синій прапор як зобов'язання захищати моря і берегові лінії від пластику та інших забруднень.