Рекламний розіграш
Агентство whoisthebaldguy (Нью-Йорк) запустило вірусне відео для просування комп'ютерної гри Warframe від Digital Extremes.
Для його створення на вулицях Нью-Йорка облаштували фотозону, де кожен бажаючий міг сфотографуватися з реальною ігровою зброєю. Всіх учасників просили не натискати на курок — але це лише стимулювало людей чинити по-своєму. В результаті кожен постріл «підривав» поліцейську машину, яка стояла поруч.
Насправді, автомобіль був спеціально зроблений таким чином, щоб його непомітно можна було розділити навпіл. Реакції людей, які вважали, що підірвали реальне авто, варіювалися від легкого подиву до повного шоку. Фото в мить пострілу і стали основою для вірусної реклами.