Ritrama Blackout — реклама на будь-яку поверхню

22.06.2020
Застосування матеріалів Самоклеючі плівки
Прочитали: 2651
Ritrama Blackout — реклама на будь-яку поверхню

Самоклейні ПВХ-плівки — це гнучкий і універсальний матеріал, який можна використовувати для створення привабливого зовнішньої та внутрішньої реклами, а також для декорування стін, вікон та інших поверхонь офісу або будинку. Матеріал доступний у багатьох виробників витратних матеріалів по всьому світу і є досить міцним, щоб витримувати негативні фактори зовнішнього середовища: перепади температур, УФ-випромінювання, контакт із водою. Особливий інтерес представляє так звана blackout-плівка.

Про що йдеться

Самоклейні плівки — це тонкий матеріал із шаром адгезиву, який активізується тиском. Плівки призначені для різних видів друку, легко вбирають певні типи чорнила. Крім того, листи можна розрізати практично на будь-яку форму і розмір. Різні види призначені для застосування на різних поверхнях.

Особливість blackout-плівок — здатність блокувати колір фону поверхні, на яку наноситься плівка, за рахунок того, що в клейовий шар доданий пігмент чорного кольору. При наклеюванні на вікна blackout-плівки виконують функцію тканинних штор — не пропускаючи сонячне світло і приховуючи видимість для збереження конфіденційності.

Застосування blackout-плівок

Самоклейні плівки не вимагають клею або інших інструментів для встановлення. Справитися з цим завданням можуть навіть люди без спеціальних навичок. Найчастіше плівки, що блокують фон, використовуються в тих місцях, де необхідно приховати рельєф поверхні або швидко змінити рекламне зображення:

  • оформлення місць продажів;
  • оформлення фасадів будівель;
  • як декоративний акцент на інших типах декору;
  • реклама на транспортних засобах.

Ritrama RI-JET 100 BLACKOUT — оптимальний вибір

Довговічність і привабливість Реклами багато в чому залежить від якості використовуваних матеріалів. Із цієї причини варто віддавати перевагу перевіреним виробникам і постачальникам.

Чудовим вибором стане Ritrama RI-JET 100 BLACKOUT від світового лідера у сегменті самоклейного вінілу. Сама плівка білого кольору, а клейовий шар — чорний. Матеріал є досить щільним — 100 мкм і повністю непрозорим, тому приховує колір будь-якій поверхні, на яку наноситься.

Глянцева поверхня плівки підготовлена ​​під високоякісний широкоформатний струменевий друк сольвентними, екосольвентними і УФ-затверджуваними чорнилами. Рішення може використовуватися в широкому температурному діапазоні: від —30°C і до +120°C. Термін зовнішньої експлуатації досягає 3 років.

Таким чином, blackout-плівка від Ritrama — це чудовий матеріал для привабливої і яскравої реклами, яку можна наносити на різноманітні поверхні, якщо необхідно приховати фон або інше рекламне зображення.

Український лідер у рекламній галузі — AVERS — пропонує різноманітний спектр рекламних і дизайнерських матеріалів, включаючи самоклейні глянцеві і матові плівки, банерні рішення, листові пластики, а також різні допоміжні рішення. Щоб дізнатися ціни або отримати професійну консультацію, звертайтеся у чат або за телефонами.