Рятівна реклама

01.10.2020
Кейси Самоклеючі плівки
Прочитали: 1976
Рятівна реклама

Всесвітній фонд природи WWF та датське креативне агентство Pong прагнуть привернути увагу людей до проблеми зникнення рідкісних видів тварин за допомогою незвичної реклами на транспорті.

З 1970 року зникло близько 68% видів диких тварин. Це жахлива швидкість - тварини вмирають швидше, ніж відкриваються і закриваються двері датських громадських автобусів. Саме ця ідея і лягла в основу рекламної кампанії. Міські автобуси обклеїли зображеннями тварин, які «зникають» щоразу під час відкриття дверей.

На думку креативників, така реклама дозволить наочно продемонструвати екологічні проблеми і зможе вплинути на тривожну ситуацію.

Дбаєте про природу або працюєте над іншим значущим проектом? Вибирайте помітну рекламу на транспорті та якісні матеріали для брендування: першокласну плівку Orajet 3651 у комплексі з ламінуванням Oraguard 210. Це чудовий варіант для вражаючих великоформатних зображень, які тривалий час зберігатимуть яскравість і стійкість.

Товари зі статті
Прозорий матовий Oraguard 210, самоклеюча плівка для ламінації
рулон
-
+
Білий глянцевий Orajet 3651, самоклеюча плівка для цифрового друку
рулон
-
+