Транспортний креатив
У провінції Квебек (Канада) багато договорів про оренду житла укладаються в один і той же день, який жителі називають «Moving Day» або «День переїзду». В результаті понад 100 тисяч сімей упаковують свої речі і переїжджають до нових будинків одночасно. Канадський підрозділ McDonald's вирішив використати цю унікальну традицію для нової кампанії.
Акцентом кампанії стала зовнішня реклама і реклама на транспорті зі зображенням речей для переїзду, упакованих у вигляді бургерів та інших страв мережі. Побалуйте себе McDelivery в цей, безсумнівно, неспокійний день — закликають креативники.
Хочете запустити примітну рекламу на транспорті? Використовуйте першокласні плівки ORAJET 3551. Завдяки переміщуваному клейовому шару, з ними дуже легко працювати, навіть якщо потрібно обклеїти великі поверхні. Крім традиційного прозорого клею в асортименті присутні плівки із сірим клеєм, що дозволяє наносити їх безпосередньо на попередні зображення, заощаджуючи час і зусилля на підготовці.
Рішення чудово поводиться зовні приміщень. Якщо ж потрібно отримати якнайбільшу довговічність, прекрасним доповненням до полімерної плівки для друку стане полімерна ламінація ORAJET 3551.