Вітрини KÄRCHER

31.05.2019
Застосування матеріалів Кейси Плівки плоттерні
Прочитали: 62
Вітрини KÄRCHER

Яскраві привабливі вітрини — важливий чинних успіху роздрібного магазину. При цьому, щоб реклама не «набридла», необхідно регулярно змінювати зображення. Цифровий друк у комплексі з якісною самоклейною плівкою — відмінне прекрасне, яке гарантуватиме чудовий дизайн, легкий монтаж і демонтаж.

Про проект

Німецький бренд KÄRCHER — один зі світових лідерів в області побутової техніки для чистоти та прибирання. Компанія має представництво в Україні та мережу роздрібних магазинів. Перед кожним сезоном проводиться редизайн оформлення вітрин, щоб адаптувати їх до сезонних пропозицій і залучити аудиторію. Кілька останніх сезонів проектом займається рекламне агентство «Нова епоха».

На думку фахівців рекламної компанії, кращий вибір для такого проекту — плівки бренду Oracal. Вони відрізняються високою якістю, представлені в широкому асортименті, тому можна знайти оптимальне рішення для різноманітних завдань.

В даному випадку, матеріалом для оформлення послужили плотерна самоклейна плівка Oracal 640 і вітражна плівка Oracal. На них наносився цифровий друк, а потім здійснювалося плотерне різання по контуру.

Головна відмінність вітражної плівки — обмеження видимості при істотній різниці освітлення. Якщо на вулиці світло, а в магазині темно, то зовні нічого не видно. І навпаки — якщо товари усередині підсвічені, їх добре видно через плівку з вулиці. Таким чином, плівка дозволяє не тільки оновити оформлення вітрини, але і привернути додаткову увагу до товарів всередині магазину.

Oracal 640

ПВХ-плівка Oracal 640 є дуже популярним матеріалом серед виробників різних видів реклами і дизайну інтер'єру.

Вона чудово підходить для плотерного різання, поставляється в різних кольорах, в двох стандартних ширинах, із глянцевою і матовою поверхнею.

Результат

Обрані матеріали і якісний фотодрук дозволили яскраво прикрасити вітрини магазинів, що і було потрібно в первісному завданні. Працювати з плівками було дуже легко, тому проект був закінчений досить швидко.

Коментар

«Нова епоха», Микита:

«Ми починали працювати з одним магазином мережі KÄRCHER, а тепер займаємося оформленням усіх регіональних точок мережі. Це найкращим чином свідчить про те, що замовник задоволений. Ми ж давно працюємо з брендом Oracal — і завжди впевнені в якості цієї продукції, який би різновид не використали».

Про компанію «Нова епоха»

Підприємство працює на українському ринку близько 20 років. Спеціалізація компанії — внутрішня і зовнішня реклама, реклама на транспорті, виготовлення різноманітних виставкових конструкцій і консалтинг.

Професійний штат і величезний накопичений досвід дає можливість реалізовувати масштабні проекти по всій країні.

https://new-epoch.kiev.ua

Про компанію АВЕРС

АВЕРС — пропонує на українському ринку величезний спектр рішень для виготовлення зовнішньої та внутрішньої реклами, промислового і архітектурного дизайну.

Бажаєте отримати професійну консультацію щодо вибору оптимального матеріалу для вашого проекту? Звертайтеся в чат або за телефонами:

Київ (044) 500 3025

Дніпро (056) 766 0649

Житомир (041) 244 5033

Запоріжжя (061) 221 0921

Львів (032) 244 4471

Одеса (048) 234 2549

Харків (057) 784 1754