Витривалі плівки для креативної реклами
Реклама на ескалаторах пропонує вельми ефективний спосіб привернути увагу відвідувачів торгово-розважальних центрів і пасажирів метро. Це чудове рішення, щоб акцентувати увагу на запуску нового продукту, підвищити впізнаваність бренду або збільшити продажі. Розглянемо докладніше особливості такої реклами.
Переваги для власників брендів
В середньому, відвідувачі ТРЦ проводять на ескалаторі 30 секунд і більшість робить це на регулярній основі, скажімо, щотижня. Якщо йдеться про метро або підземні переходи, то можна говорити про щоденні поїздки, тривалістю 1-2 хвилини. Відповідно, час взаємодії з рекламою набагато більше, ніж у випадках з роздатковою продукцією або зовнішньою рекламою. Серед інших переваг:
- Розмір. Реклама на ескалаторі пропонує велику площу для великої кількості варіантів дизайну.
- Креатив. Можливість обіграти сходинки в дизайні створює додаткову візуальну привабливість.
- Таргетинг. За допомогою реклами на ескалаторах можна спрямовувати меседж на жителів певних районів або навіть прилеглих будівель.
- Вартість. Цілеспрямована локальна кампанія зазвичай є ефективнішою, ніж традиційна масова реклама.
- Безперервний вплив. Реклама на ескалаторі працює без зупинок, її не можна переглянути і викинути в сміття як газету або листівку.
- Можливість швидкої зміни. Сучасні плівки і цифровий друк дозволяють оперативно адаптувати рекламну кампанію під актуальні потреби.
Переваги для власників ескалаторів
Власники ТРЦ або інші компанії, що розміщують рекламу на ескалаторах, отримують нове джерело доходу, а також деякі інші вигоди:
- Покращений зовнішній вигляд: реклама «оживляє» вид сходинок, надає технологічно просунутий вигляд, забезпечуючи при цьому відмінну комунікаційну платформу.
- Зниження рівня вандалізму і вартості обслуговування ескалатора. Креативна реклама може зацікавити аудиторію і дати людям можливість зосередитися на цікавіших заняттях, ніж псування майна.
- Додаткові послуги для орендарів. Комплексна пропозиція (приміщення разом з рекламою) завжди цікавіше, ніж просто звичайна оренда.
- Залучення аудиторії. Цікава реклама робить поїздки на ескалаторі менш нудними і знижує стрес від перебування з незнайомцями. Крім того, вона може інформувати про рекламні акції або нові заклади, про які раніше відвідувачі не знали.
Кому це підходить
Реклама на ескалаторах є дуже універсальною. Її можуть дозволити собі як власники невеликих брендів, так і мультинаціональні кампанії. Серед цікавих прикладів - чудова реклама американської мінеральної води WATERLOO, розроблена агентством The Shop із Далласа, яка потрапила в топ креативу за версією порталу bestadsontv.com. За задумом дизайнерів, вона «перетворює» ескалатор в потік газованої води, що струмує з банки з напоєм.
Технологічне рішення
Оптимальним рішенням для оперативного і бюджетного створення реклами на ескалаторі стане плівка RI-JET 140 FLOOR TALKER для широкоформатного струменевого друку сольвентними чорнилами.
Вона призначена для підлогової графіки і здатна витримувати величезний потік відвідувачів. Клей відрізняється високою когезією і адгезію навіть при екстремальних температурах (—30°/+140°С) і гарною стійкістю до води і зовнішніх умов.
Додаткове ламінування плівкою RI-121/200 FLOOR TALKER робить рекламу ще стійкішою і витривалішою до агресивного середовища, включаючи контакт з хімікатами.
Компанія АВЕРС пропонує рішення для різноманітних видів реклами. Звертайтеся в чат або за телефонами - і менеджери завжди підберуть оптимальний матеріал конкретно для вашого проекту.
Київ (044) 500 3025
Житомир (041) 244 5033
Запоріжжя (061) 221 0921
Дніпро (056) 766 0649
Львів (032) 244 4471
Одеса (048) 234 2549
Харків (057) 784 1754