Зовнішня реклама, що дихає паром

05.12.2019
Кейси
Прочитали: 1927
Зовнішня реклама, що дихає паром

BBC Creative представила реалістичний рекламний щит, який дихає паром, у лондонському торговому центрі Westfield. Рекламна кампанія присвячена просуванню нового драматичного серіалу «Темні матерії» в жанрі фентезі, за мотивами трилогії Філіпа Пулмана

«Живий, дихаючий» рекламний щит — цікавий спосіб зробити зовнішню рекламу більш привабливою. Спеціальна конструкція включає потужну парову трубу, яка викликає крижаний подих із щелеп білого ведмедя Іорека Бірнісона. Щит «оживляє» представника одного зі знаменитих племен серіалу — білих ведмедів-воїнів.

Крім креативної зовнішньої реклами, маркетингова кампанія BBC Creative включає інтерактивну гру з соціальних мереж. Згідно із задумом креативників, аудиторію необхідно було максимально реалістично занурити в фантазійні світи серіалу.

Перший епізод серіалу переглянули понад 7,2 млн глядачів. Ще до закінчення зйомок серіал продовжили на другий сезон.