Реклама з ефектом занурення

05.12.2019
Кейси Самоклеючі плівки
Прочитали: 1927
Реклама з ефектом занурення

Найбільше північноамериканське мережеве рекламне агентство Outdoor Media Group обрало цікавий спосіб для просування мультсеріалу Розчарування (Disenchantment) від Netflix у місті Санта-Моніка (США).

У рекламній кампанії задіяна яскрава підлогова 3D-графіка, що привертає увагу аудиторії. Творець зображення — відома американська вулична художниця Трейсі Лі Стум. На рекламі дуже реалістично відтворені пейзажі, характерні для анімаційного серіалу, націленого на дорослу аудиторію. У перехожих створюється враження, що ступивши на зображення, вони в буквальному розумінні «проваляться» в мультфільм.

Ідеальний спосіб домогтися такої ж реалістичності — використовувати професійну плівку для підлогової графіки Ritrama RI-JET 140 Floor Talker. У комплексі з плівкою для ламінації RI-121/200 FLOOR TALKER вона гарантує, що реклама буде виглядати привабливо протягом тривалого часу, навіть в умовах великого трафіку.