Зовнішня реклама та іграшки
Міжнародна фінансова компанія Klarna прорекламувала свій додаток для зручної оплати онлайн-покупок вельми незвичайним способом ... за допомогою зовнішньої реклами з іграшками для собак.
Дослідження Klarna показали, що багато хто з її клієнтів — власники собак. Тому спеціальна рекламна кампанія була спрямована в першу чергу на хвостатих вихованців, а через них вже і на власників тварин. Також було важливо виділитися в пересиченому зовнішньою рекламою Нью-Йорку.
Прекрасним рішенням стала стіна з яскраво-рожевою рекламою біля парку для собак у Брукліні. Тут зображені мультяшні зображення собак усіх розмірів, які граються, стрибають і переслідують один одного.
Увагу привернув не тільки її колір, але і близько 1000 іграшок для собак, прикріплених до нижньої частини цієї нестандартної зовнішньої реклами. Звичайно, кожна собака зупинилася, щоб обнюхати і вкусити іграшки, змусивши кожного власника провести кілька хвилин, вивчаючи інформацію на зовнішній рекламі.
Також у рекламі використовувався QR-код, відсканувавши який перехожі могли встановити додаток Klarna і ознайомитися зі списком бажаних предметів для власників собак.
Привабливий креатив призвів до виняткових результатів. Власники собак активно користувалися QR-кодом, а також робили безліч селфі на тлі рекламної стіни, розміщуючи їх потім у соціальних мережах. Щотижневе число показів серед дорослих старше 18 років склало 178 407. Протягом чотирьох тижнів це число збільшилося до 713 628 чоловік.
Чудовим вибором для оперативної реалізації подібних проектів стане плівка Ritrama RI-JET Deco-Wall. З її допомогою можна швидко і просто нанести барвисте зображення на будь-яку, навіть найскладнішу рельєфну поверхню.