Зовнішня реклама з ефектом 3D
Франшизний підрозділ Dunkin 'в Атланті поставив перед собою завдання залучити сегмент відвідувачів, які щодня їздять з роботи і на роботу одним і тим самим маршрутом. Звичайні білборди, розташовані на жвавих трасах, не дали бажаного результату.
Американське агентство OUTFRONT Studios запропонувало новий креативний підхід, що виходить за рамки двомірного друку: яскраві білборди доповнили об'ємні елементи у вигляді гігантської чашки з кавою з пончиком.
На виготовлення м'якої тривимірної фігури з вінілу зазвичай йде кілька тижнів. В першу чергу робиться невеликий об'ємний макет. Потім виготовляється безпосередньо надувна композиція з вінілу. Використання м'яких матеріалів замість спінених пластиків або склопластиків дозволяє здешевити виріб, а також зробити конструкцію більш легкою.
Стратегічно правильне розміщення в комплексі з помітною об'ємною рекламою дозволило збільшити продажі пончиків Dunkin 'на 14% усього за сім тижнів у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.