Рекламна кампанія тривалістю 10 років

28.03.2019
Креатив
Прочитали: 2013
Рекламна кампанія тривалістю 10 років

Як нагадати людям про раціональне використання води? Таке питання поставили перед креативним агентством Sukle (Денвер, США) ще в далекому 2008 році.

Агентство зіграло на чутливості аудиторії до непотрібних витрат. Вдалий слоган, плюс трохи гумору і багато креативу — результаті з'явився білборд абсолютно без нічого зайвого: практично голий каркас і лише невеликий фрагмент із написом «Використовуй тільки те, що необхідно».

Первинним завданням рекламної кампанії було знизити споживання води на 22% за 10 років, але вже в перший рік вдалося домогтися результату в 21%!

Проте агентство Sukle не зупинилося на досягнутому і продовжило за допомогою емоційного креативу викликати у американців раціональну потребу економії природних ресурсів. Так, на зупинках громадського транспорту Денвера з'явилися креативні білборди, де струмені води були зроблені з різних матеріалів, наприклад, деталей LEGO, пластиліну або мотузок в супроводі слогану «Ти не зможеш випити це».