Рекламна кампанія тривалістю 10 років
Як нагадати людям про раціональне використання води? Таке питання поставили перед креативним агентством Sukle (Денвер, США) ще в далекому 2008 році.
Агентство зіграло на чутливості аудиторії до непотрібних витрат. Вдалий слоган, плюс трохи гумору і багато креативу — результаті з'явився білборд абсолютно без нічого зайвого: практично голий каркас і лише невеликий фрагмент із написом «Використовуй тільки те, що необхідно».
Первинним завданням рекламної кампанії було знизити споживання води на 22% за 10 років, але вже в перший рік вдалося домогтися результату в 21%!
Проте агентство Sukle не зупинилося на досягнутому і продовжило за допомогою емоційного креативу викликати у американців раціональну потребу економії природних ресурсів. Так, на зупинках громадського транспорту Денвера з'явилися креативні білборди, де струмені води були зроблені з різних матеріалів, наприклад, деталей LEGO, пластиліну або мотузок в супроводі слогану «Ти не зможеш випити це».