Зовнішня реклама з розпізнаванням емоцій

23.10.2019
Застосування матеріалів Кейси Самоклеючі плівки
Прочитали: 2007
Зовнішня реклама з розпізнаванням емоцій

У зовнішній рекламі йогуртових смузі Yoplait використовується ультрасучасна технологія розпізнавання осіб.

Унікальний інтерактивний щит, встановлений в Сіднеї (Австралія), «оцінює» вираз обличчя користувачів і видає ваучер на безкоштовне придбання смузі в партнерському магазині, розташованому поряд із щитом. Якщо біля реклами з'явився перехожий, на панелі з'являється повідомлення «посміхнися або насупися, щоб отримати напій»

Це перший подібний проект, реалізований в зовнішній рекламі. Дані, отримані від зчитування осіб, обробляються спеціальним алгоритмом для виявлення емоцій користувача. Інноваційна маркетингова платформа дозволяє залучити потенційних покупців, створює відчуття спільноти між людьми, котрі відчувають схожі емоції, і допомагає підвищити настрій.

Ще помітнішим рекламний щит зробила додаткова напільна графіка — чудовий інструмент для залучення уваги. А ідеальне рішення для такої реклами — комбінація плівки для підлогової графіки RI-JET 140 FLOOR TALKER і ламінату RI-121/200 FLOOR TALKER. Ці плівки не бояться практично нічого, тому реклама буде дуже яскравою і надовго збереже привабливість.