-
Продукція
- Алюмінієві композитні панелі ECOBOND
- Акрил
- Полікарбонат
- ПВХ спінений
- Листові пластики
- Тканини вінілові
- Профілі
- Інструменти
- Клеї та косметика для пластиків
- Самоклеючі матеріали
- Послуги
- Контакти
- Блог
- Бренди
27.03.2020
Коли йдеться про виготовлення рекламних наліпок, різноманітних стікерів або етикеток відносно невеликого формату, вибір найчастіше зводиться до офсетної та цифрової технології друку. Однак немає єдиної і простої відповіді на питання, яка із цих двох найпоширеніших технологій є кращою. Вирішувати необхідно у кожному конкретному випадку.
Офсетна технологія (яку ще називають традиційною або аналоговою) існує в поліграфії досить давно і в глобальному сенсі особливо не змінюється. Цифровий друк — це сектор, що швидко розвивається та постійно оновлюється, його можливості збільшуються. Якщо раніше він істотно поступався у якості, то сьогодні різниця між цифровим і офсетним друком на відбитках практично не відчувається. Нині під час вибору наголос робиться не тільки на якості: враховуються такі чинники як доступний матеріал, час, вартість, обробка та індивідуальні параметри.
Офсетний друк — технічно непрямий спосіб друку. Фарби для зображення переносяться з друкованої форми на вал із полімерного матеріалу і тільки потім на поверхню для друку. Процес ґрунтується на відштовхуванні масла і води: зображення, яке потрібно надрукувати, пропалюють на пластині (друкованій формі). Ділянки друку пофарбовані з валиків, а ділянки, які не повинні бути надруковані, притягують водну плівку. Після нанесення фарби зображення переноситься на матеріал.
Традиційно для офсетного друку використовуються чотириколірні друкарські машини з серією із чотирьох систем фарбових валиків, по одному для кожної зазначеної фарби: блакитний, пурпурний, жовтий і чорний. Ці чотири кольори складають колірний простір CMYK. Сучасні машини можуть мати додаткові секції для застосування спеціальних кольорів, наприклад, системи Pantone, нанесення різноманітних ефектів, включаючи металіки і лаки.
Цифровий друк поєднує кілька технологій, при яких цифрові зображення або дані (файл друку) обробляються комп'ютером і відправляються безпосередньо на принтер. Це може бути струменевий або лазерний принтер, або навіть термопринтер зі спеціальним папером.
У той час як струменеві та термопринтери друкують безпосередньо на носії, лазерні принтери зазвичай використовують стрічку перенесення і статичну електрику для перенесення тонера на папір, після чого він фіксується за допомогою тепла. Статична електрика і тепло є причинами, через які листи можуть залишатися зарядженими і злегка деформованими.
Цифровий друк найкраще підходить для одиничних тиражів і тиражів, в яких кожен відбиток має індивідуальні особливості. Тут не використовуються пластини і немає необхідності в тривалому налаштуванні обладнання. Найчастіше лазерні і струменеві принтери використовують колірний простір CMYK. Однак у сучасних тонерних машинах промислового класу зустрічаються додаткові секції зі спеціалізованим тонером, наприклад, прозорим або металізованим. Високоякісні струменеві принтери часто також використовують чорнила додаткових відтінків, наприклад, світло-блакитні або ультра-чорні. Розмаїття видів чорнил (сольвентні, УФ-затверджувані, латексні, водорозчинні) дозволяє підібрати оптимальний за ціною та якістю варіант для конкретного застосування відбитка.
Єдиної універсальної технології для всіх завдань не існує. Вирішувати, який метод обрати, необхідно в кожному конкретному випадку, враховуючи ряд чинників:
Кількість. Офсетний друк пропонує більш низькі витрати при збільшенні кількості і завжди буде прекрасним вибором для великих тиражів будь-яких рекламних матеріалів. Дуже короткі тиражі можуть бути набагато більш рентабельними з цифровим друком.
Матеріал. І офсетний, і цифровий друк мають свої обмеження по вибору матеріалів, тому цей чинник безпосередньо впливає на вибір технології.
Колір. Якщо потреби друку можуть бути реалізовані у колірному просторі CMYK, цифровий друк все ще є конкурентним. Якщо потрібні спеціальні кольори, офсетний друк стає необхідністю.
Терміни. Найчастіше цифровий друк здійснюється швидше. Хоча в сучасних друкарнях також можна виготовити наклад за кілька годин.
Персоналізація. Тільки цифровий друк здатний персоналізувати кожен окремий аркуш. Також у друкарнях пропонуються змішані рішення. Наприклад, великий наклад друкується офсетом, а потім змінні дані наносяться цифровим способом.
Як вже зазначалося, офсетний і цифровий друк мають відмінності в спектрі доступних матеріалів. Прекрасним рішенням для виготовлення наклейок офсетним способом стане крейдований папір Ritrama Semigloss з напівглянцевою поверхнею. Постійний акриловий клей гарантує прекрасну адгезію до різноманітних поверхонь, а можливість вибрати підкладку з перфорацією і без неї, спрощує роботу з кінцевим продуктом.
Ще один чудовий продукт для офсетних наклейок — чистоцелюлозний некрейдований папір Ritrama Litho. Серед його переваг також постійний клей із гарною адгезією і зручна перфорація на підкладці.
Для замовлень із обмеженим бюджетом чудово підійдуть листові плівки Ritrama RI-145/165/205. Вони можуть використовуватися для зовнішньої реклами протягом трьох років. У серії представлені матові і глянцеві плівки з постійним і знімним клеєм, з перфорацією підкладки та без неї.
Для цифрових накладів варто віддати перевагу плівкам Orajet 3640. У серії представлені білі і прозорі матеріали з матовим і глянцевим оздобленням. Виробник гарантує тривалу експлуатацію зовні приміщень (до 4 років), прекрасну адгезію і чудову якість цифрового друку.
Отже, різниця між цифровим та офсетним друком проявляється у багатьох аспектах, включаючи якість, швидкість, вартість і асортимент сумісних матеріалів. Компанія AVERS пропонує безліч матеріалів для виготовлення рекламної продукції різними технологіями. Звертайтеся у чат або за телефонами, щоб отримати розгорнуту консультацію від професійних менеджерів.
Якщо у Вас виникли питання щодо матеріалів і послуг компанії "Аверс", замовте "Зворотній дзвінок". Ми передзвонимо Вам найближчим часом!