Готуємо вітрини до літа

11.05.2020
Корисна інформація Самоклеючі плівки
Прочитали: 1995
Готуємо вітрини до літа

Зміна сезонів — прекрасний привід для маркетологів оновити оформлення вітрин. Крім того, для вікон з великою площею влітку досить актуальною стає підготовка до спекотної погоди і УФ-випромінювання. Часто влітку збільшуються витрати на електроенергію для охолодження приміщення, а викладені товари передчасно знебарвлюються або навіть псуються. Якщо повністю закрити вікна в денний час, заклад стане малопомітним, кількість відвідувачів знизиться. На щастя, є ще один варіант. Той, який може затемнити вікна і водночас сприяти просуванню товарів, послуг або заходів: самоклейна перфорована плівка ProfiVision 41 40.

Що таке перфорована плівка?

Самоклейна перфорована плівка або плівка з одностороннім оглядом виготовляється з рівномірно розташованими отворами, розподіленими по всій плівці. Діаметр отвору зазвичай становить близько 1,5 міліметри, ступінь перфорації — 40%.

Графіка друкується на лицьовій стороні плівки, а потім, завдяки наявності клейового шару, наноситься на скляну вітрину. Перфорація робиться так, щоб люди за вікном могли бачити барвисті кольори надрукованого зображення, а ті, хто всередині, отримували вигоду від зменшення сонячного світла і більшої конфіденційності. При цьому огляд крізь скло зберігається, фактично, це схоже на тонування вікон.

На ринку представлені різні типи подібних плівок із різним співвідношенням видаленої площі до основної. Один із найбільш поширених варіантів 60/40 (40% площі видалено). Саме такий показник у ProfiVision 41 40. Також зустрічаються 70/30 і 50/50.

Відстань між отворами визначає покриття друку і видимість. При більш високому значенні, наприклад 70/30, отвори знаходяться далі один від одного, тому рекламне зображення видно краще, але всередині при цьому значно темніше. Відповідно, більша кількість отворів дещо спотворює графіку, але дозволяє більшій кількості світла проникати у магазин або інший заклад.

Як це працює

ProfiVision 41 40 складається з декількох шарів. Верхній шар представляє собою білий ПВХ — це область для друку. Далі йде шар чорного кольору, що блокує світло, який забезпечує чітку видимість. Решта компонентів — клейовий шар і підкладка. Іноді замість додаткового шару, що блокує світло, використовують пігментований клейовий шар.

За своєю природою забезпечення односторонньої видимості при використанні перфорованої плівки схоже на оптичний обман. При погляді зовні перфорована реклама виглядає суцільною, бо очі природним чином сфокусуються на яскравих, добре освітлених поверхнях. Зсередини приміщення, навпаки — очі фокусуються не на темному вінілі, а на світлі і рухомих об'єктах за вікном.

Переваги перфорованої плівки

ProfiVision 41 40 пропонує як нові маркетингові можливості, так і практичну вигоду:

  • придатність до високоякісного струменевого друку дозволяє наносити на плівку яскраві зображення рекламного і декоративного характеру, а також відомості про години роботи, акції та будь-яку іншу інформацію. Для рекламодавців це максимізує цінність кампанії, привертаючи увагу. Велика реклама домінує у багатолюдному ландшафті зовнішньої реклами. Фасад магазину, повністю покритий такою плівкою, має WOW-фактор і є більш помітним, ніж звичайний рекламний щит.
  • плівка підвищує конфіденційність для клієнтів тренажерних залів, спа-салонів, клінік та інших подібних закладів, де важливо приховати від сторонніх очей те, що відбувається всередині;
  • блокування світла знижує витрати на кондиціонування приміщень у літній період, подовжує термін служби меблів, товарів, чутливих до УФ-випромінювання, і сприяє збереженню продуктів. Це є особливо актуальним для кондитерських виробів, фруктів, овочів та інших швидкопсувних товарів.

Застосування ProfiVision 41 40

Найчастіше перфоровані плівки використовуються для оформлення вікон — зовнішніх, внутрішніх, а також скляних перегородок. Крім того, плівка буде затребувана для:

  • обклеювання транспорту — цілком або тільки вікон. Також такі рішення часто застосовуються для креативних кампаній у громадському транспорті.
  • Оформлення фасадів офісних будівель. Величезні за розміром зображення можуть проходити через кілька поверхів, не перешкоджаючи огляду із вікон.
  • Друку зовнішніх банерів, використовуваних у вітряних умовах. Завдяки перфорації, такі банери менше зношуються.

Таким чином, перфорована плівка ProfiVision 41 40 — прекрасний вибір для оформлення вітрин як влітку, так і в іншу пору року. Рішення забезпечує ряд цікавих переваг і дуже привабливо виглядає.

Компанія AVERS пропонує великий вибір універсальних і нішевих самоклейних плівок для реклами, будівництва та дизайну. Звертайтеся у чат або за телефонами за професійними порадами, допомогою у виборі та свіжими ідеями.