Ігнорувати рекламу заради безпеки

19.02.2020
Кейси
Прочитали: 1991
Ігнорувати рекламу заради безпеки

Лондонська поліція (Великобританія) спільно з агентством AMV BBDO почала нову рекламну кампанію. Розвішані по всьому місту білборди закликають ... ігнорувати все, що на них написано.

Сучасні люди менше звертають увагу на навколишній світ, оскільки часто занурені e смартфони або музику, що лунає з навушників. Це робить їх більш уразливими перед злодіями, особливо у темний час доби.

Саме тому серія білбордів нагадує людям про необхідність бути уважнішими. «Не дивіться на цей плакат. Остерігайтеся злодіїв замість цього», - основний меседж.

Розробники впевнені, що креатив у поєднанні з оперативною діяльністю поліції допоможе скоротити кількість грабежів на вулицях Лондона.