Імерсивна реклама
Автомобіль Mazda 3 був удостоєний звання автомобіля року в Канаді за версією Асоціації автомобільних журналістів Канади AJAC. Щоб продемонструвати всі особливості седана, була створена унікальна художня інсталяція в рамках Міжнародного автосалону в центрі Торонто.
Дзеркальна конструкція з динамічним освітленням оточує автомобілі Mazda3 і Mazda3 sport, створюючи ілюзію нескінченного відбиття. Ідея креативників у тому, щоб продемонструвати автомобілі з усіх можливих ракурсів, не обмежуючись якоюсь однією точкою огляду.
Натхненням для інсталяції послужила імерсивна дзеркальна виставка Яеї Кусама (Yayoi Kusama), що пройшла влітку в Художній галереї Онтаріо.
Незвичайне рішення заворожує будь-якого, хто проходить повз. Крім того, компанія пропонує всім учасникам автосалону поділитися своїми фотографіями з хештегом #MazdaMirrors, що ще більше підсилює залучення.
Прекрасним вибором для аналогічного проекту стане алюмінієвий композит із високоглянцевою дзеркальною поверхнею ECOBOND MIRROR. Він відрізняється рівним відбиттям, підвищеною жорсткістю і міцністю, завдяки збільшеній товщині алюмінієвих шарів, що є вкрай важливим при виборі матеріалу для дзеркальних виробів, які використовуються для промозаходів та івентів.