Іміджеве брендування авто плівками ORAFOL

20.02.2023
Кейси Самоклеючі плівки
Час читання 3 хв
Прочитали: 786
Іміджеве брендування авто плівками ORAFOL

Іміджеве брендування авто для заміського клубу Zaliv плівками ORAFOL (а саме комбінацією з ORACAL, ORAJET та ORAGUARD) від рекламної агенції T-STUDIO з міста Сарни. 

Замовник – центр зеленого туризму в Рівненській області, який позиціює себе як комплекс преміумкласу, тому вимоги до якості брендування авто були відповідними. Компанія T-STUDIO розробила макет брендування, провела розрахунки та створила візуалізацію майбутнього брендування для затвердження замовником. 

Головною складністю у брендуванні авто, як правило, є нерівні форми кузова, це безпосередньо впливає на вибір матеріалів. За основу було обрано білу самоклейну плівку Orajet 3551RA для цифрового друку. Плівка придатна для роботи з різними чорнилами: сольвентними, УФ та латексними. Та головне – плівка має мікроканали, завдяки яким досягається ідеальна якість обклеювання нерівних поверхонь. Повітря, що потрапляє під клейовий шар, легко виводиться крізь мікроканали, не утворюються бульбашки, адгезія до основи є відмінною. Сума цих факторів збільшує термін експлуатації брендованого авто. 

Ще одним ключовим фактором є гарна еластичність Orajet 3551RA. Плівка добре переносить нагрівання при обклеюванні нерівних частин кузова, і надалі при зміні температури в різні сезони незначне розширення або усадка плівки не впливають на її якість. 

До того ж плівка має клейовий шар сірого кольору для блокування зображення на основі, якщо кузов машини не білого кольору або має якісь кольорові елементи, які неможливо видалити, сірий клей забезпечує чистоту друкованого зображення на білому фоні плівки. 

Щоб захистити друковане зображення від поступового стирання, наприклад при постійному митті кузова щітками, та навіть при безконтактному митті під потужним натиском води, спеціалісти T-STUDIO використовували захисну литу ламінацію ORAGUARD 210. Ця плівка також розроблена для роботи з нерівними поверхнями, має добру еластичність. 

До речі, в компанії T-STUDIO наполягають на обовʼязковому захисту плівки з зображенням, оскільки на експлуатаційні особливості впливають багато факторів: тут і якість чорнил, і вид їхнього нанесення, і вік самої плівки. Плюс навіть невеликі подряпини чи дірочка, невидима оку – це потенційний канал для потрапляння під плівку повітря, вологи та бруду, а там воно вже швидко зробить своє руйнівне діло.     

Додаткові текстові зображення та QR-код на склі – це спеціальна автомобільна серія ORACAL 751С з плотерним різанням. Щоб дещо зменшити бюджет, деякі компанії іноді використовують бюджетну рекламну серію ORACAL 641. Для роботи з кузовами автівок вона не підходить, якщо мова не йде про нетривале, тимчасове брендування. ORACAL 641 має меншу еластичність, погано переносить нагрівання та розтягування для обклеювання кривих елементів і швидко втрачає зовнішній вигляд. Але відмінно відпрацьовує при обклеюванні рівних поверхонь, бажано у приміщенні. 

Ще один підводний камінь – китайська no name плівка для ламінації, яка також зменшить бюджет, а разом з тим і час експлуатації брендування. Дешева захисна ламінація має погану адгезію з плівкою і швидко відклеюється. 

Спеціалісти T-STUDIO завжди проводять для замовника ознайомчий експрес-тур по різних матеріалах, щоб клієнт усвідомлював наслідки економії. Різниця між преміум брендуванням та бюджетною версією може складати до 40%, але різниця між терміном експлуатації брендування в першому та другому випадку – непропорційно більша. 

Facebook T-STUDIO

Товари зі статті
Прозорий глянцевий Oraguard 210, самоклеюча плівка для ламінації
рулон
-
+
Білий глянцевий Orajet 3551RA, самоклеюча плівка для цифрового друку
рулон
-
+