Об'ємні букви black&white - Будь у тренді
У зовнішній рекламі давно використовуються об'ємні букви. Вони залишаються затребуваними у виготовленні вивісок. Завдяки різноманітним формам, кольорам та підсвічуванням, вони ще більше привертають до себе уваги. Особливо виглядають об'ємні літери з ефектом свічення з акрилу Day & Night - вивіски, які змінюють колір при відключенні підсвічування.
Чому об'ємні літери це тренд?
У зовнішній рекламі популярні об'ємні світлові вивіски — конструкції, складені з 3D букв або символів, що окремо стоять. Вони привертають до себе більше уваги, тому що людським очам звичніше сприймати тривимірні предмети, ніж двовимірні. Так, проходячи вулицею з безліччю магазинів і кафе, людина не зможе не помітити напис з об'ємних букв, але пройде повз десяток плоских вивісок. Крім того, що 3D вивіски перетягують на себе всю увагу, вони мають такі переваги:
- Відмінна читабельність. Тривимірні букви легко читаються практично з будь-якого ракурсу, з близької та далекої відстані, тим самим вони «працюють» на набагато більшу аудиторію.
- Гнучкість дизайну. У тривимірному вигляді може бути виготовлено все, що завгодно — літери, цифри, символи, знаки, логотипи та будь-які інші фігури.
- Ремонтопридатність. Вивіски з об'ємних букв, що окремо стоять, простіше і дешевше ремонтувати. Якщо вивіска встановлена давно, і вже змінився її зовнішній вигляд під впливом зовнішніх факторів, то оновлений елемент може відрізнятися від старих. У випадках, коли конструкція вивіски передбачає стикування або близьке розміщення, варто подумати, що краще поміняти один елемент або всю вивіску.
- Універсальність. Рекламні вивіски об'ємні використовуються як дахова конструкція, фасадна та інтер'єрна вивіска.
- Підсвічування для ефективної реклами 24/7. Несвітлові об'ємні літери привертають до себе увагу протягом дня, а з настанням темного часу доби губляться з уваги. Щоб цього не сталося, їх оснащують світлодіодним підсвічуванням. Якщо над входом до закладу буде встановлено світлову вивіску , літери зможуть привертати увагу і вдень, і вночі.
У зовнішню рекламу застосовують різні види об'ємних букв. Вони діляться не дві великі групи: світлові та несвітлові. Світлові, у свою чергу, діляться на об'ємні літери з контражурним підсвічуванням, з підсвічуванням лицьової або торцевої частини.
І як у такому разі відбудуватися від конкурентів, якщо всі довкола змінили плоскі вивіски на об'ємні, а зі світлових об'ємних букв перейшли на 3D вивіски з контражуром? Використовуйте ефектний матеріал для зовнішньої реклами - акрил "день-ніч", який зараз на піку популярності.
Чорно-біле розв'язання задачі
Вивіска з акрилу «день-ніч» має всі переваги, про які згадувалося вище. Головна відмінність від рекламних конструкцій із прозорого та кольорового акрилу – зміна одного кольору на інший при переході з природного освітлення на штучне. Такий ефект досягається за рахунок того, що одна сторона акрилу «день-ніч» відбиває світло від зовнішніх джерел, а друга вільно його пропускає.
У різний час доби одна і та ж рекламна конструкція виглядає інакше, ніж і запам'ятовується перехожим. Вдень, коли навколо багато природного світла і немає потреби у підсвічуванні, ви побачите чорні об'ємні літери . А ввечері, коли ввімкнеться підсвічування, вони стануть білими. Завдяки такому ефекту зміни кольору, литий акрил отримав назву Black & White або Day & Night (день та ніч). Він знайшов широке застосування в:
- зовнішньої та інтер'єрної реклами;
- виробництві POS-виробів;
- виготовлення малих архітектурних форм та іншого.
Білі об'ємні літери з відключенням підсвічування переходять на «темний бік», сильніше впливають на потенційних покупців та клієнтів. Вони краще запам'ятовуються та швидше викликають позитивні асоціації, ніж інші. Навіть якщо їх не побачать у двох кольорах, у чорному та білому, то вони допоможуть зробити рекламну конструкцію більш видимою та ефектною.
Вдень чорні світлові літери виглядають презентабельно та стильно, особливо на світлому фасаді. Вночі, коли стають білими, вони яскраво світять і привертають увагу. За рахунок своєї тривимірності та колірного розмаїття, об'ємна вивіска з акрилу «день-ніч» буде:
- помітною;
- видимою здалеку;
- запам'ятовується.
Світлові рекламні конструкції з ефектом зміни кольору викликають непідробний інтерес у оточуючих. Завдяки їм, у людей створюється позитивний образ локації і виникає бажання зайти всередину. Вивіску з акрилу «день-ніч» варто замовити тим, хто працює вночі, хоче виділитися на тлі решти, показати свою серйозність та авторитетність.
Матеріали для об'ємних рекламних вивісок
Компанія AVERS може запропонувати декілька матеріалів для об'ємних світлових літер із ефектом «день-ніч». В асортименті світлорозсіюючий чорно-білий та чорно-сірий акрил Night&Day від виробника ALTUGLAS. Він підходить для виготовлення дахових рекламних конструкцій, об'ємних букв з тильним підсвічуванням для зовнішніх та внутрішніх вивісок. Щоб дізнатися докладніше про « день-ніч » акрил , вивчіть каталог товарів або проконсультуйтеся зі спеціалістами компанії AVERS.