Забрендуйте свої вікна!

28.10.2024
Корисна інформація Застосування матеріалів Обробка матеріалів
Час читання 7 хв
Прочитали: 245
Забрендуйте свої вікна!

Рекламна плівка на вікнах магазину привертає увагу перехожих, ніби запрошуючи зайти всередину і вкотре нагадуючи про його існування. Така зовнішня реклама працює цілодобово 365 днів на рік, при цьому не потребує обслуговування або якогось складного догляду. Її використовують як поодинокі точки продажу, так і великі мережеві магазини, аптеки, банки, салони краси, ресторани та інше. Щоб ваш бізнес успішно розвивався в умовах високої конкуренції, виділитеся без маси — забрендуйте свої вікна.

Переваги брендування вікон

Реклама на вікнах торгової точки демонструє товар, що надаються, послуги, постійні акції та символіку бренду. Вона безпосередньо впливає на перехожих і людей, що проїжджають повз, тим самим збільшує охоплення потенційних споживачів. 

Брендування вікон рекламною плівкою вирішує кілька завдань одночасно:

  • підтримує імідж бренду та підвищує його впізнаваність;
  • формує єдиний стиль для філій торгових мереж та великих компаній;
  • інформує споживачів про графік роботи, постійні товарні позиції, акції;
  • доносить інформацію про властивості та якості товарів, переваги та вигоди конкретної торгової точки;
  • підвищує лояльність та залученість цільової аудиторії;
  • надає свободу вибору розробки дизайну реклами;
  • прикрашає фасад та екстер'єр.

Реклама на склі та дверях магазину надає набагато більше інформації для потенційних споживачів, ніж вивіска. Вона створює міцний емоційний зв'язок між бізнесом та цільовою аудиторією за допомогою візуальних образів та колірних поєднань. Вони викликають у людини певні спогади та асоціації. Наприклад, на плівки для брендування вікон зоомагазину нанесено зображення кішок та собак. Воно точно нагадає власникам свійських тварин, що потрібно купити корм для своїх улюбленців, тоді як один напис «Корм для котів» може залишитися поза увагою.

Матеріали для брендування 

У брендуванні магазинів використовують кілька видів плівок. Їх підбирають із урахуванням технології подальшої обробки. Ось кілька найпопулярніших варіантів.

Брендування магазинів зображеннями

Використовуються плівки для друку з різним типом клею. Він може бути:

  • Тимчасовим – призначеним для недовгострокового обклеювання поверхонь різними зображеннями.
  • Постійним, що забезпечує середньострокове та довгострокове зчеплення поверхні з плівкою. 
  • Посиленим - призначеним для шорстких, фактурних та інших складних поверхонь, що потребують сильної адгезії з плівкою.
  • Сірий - блокуючий фон. Плівки з таким клейовим шаром застосовують, коли потрібно перекрити інше зображення чи деталі конструкції.

Також у брендуванні зображення застосовується перфорована плівка для друку — плівка з невеликими отворами по всій поверхні, через які видно вулицю зсередини магазину. Зовні на плівці видно зображення.

Брендування дверей та вікон магазину

Другий варіант декорування магазину - обклеювання вікон і вхідних дверей плоттерними плівками, що самоклеяться. Їх випускають у різних кольорах, вони можуть бути матовими та глянсовими. Найчастіше застосовується плівка, що самоклеїться, із серії Oracal 641 від бренду ORAFOL. З неї виготовляють різні написи на двері та вікна магазину. Наприклад, роблять аплікації з плівки, що самоклеїться, за якими можна прочитати назву магазину, його графік роботи та іншу інформацію.

Брендування вікон магазину 

Третій варіант – декорування вікон вітражними плівками. У такому випадку підійдуть самоклеючі плівки для декору скла із серії Oracal 8300 або 8510. Вони можуть бути з ефектом сяючого каменю або піскоструминної обробки.

Ефективність брендування вікон

Брендування буде ефективним у тому випадку, якщо ви знаєте свою цільову аудиторію, використовуєте корпоративні кольори, просуваєте найкращі товари та вигідні пропозиції для покупців. Необхідно ґрунтовно підійти до розробки дизайну, щоб вікна з рекламною плівкою привертали увагу та водночас були інформативними.

5 причин використовувати брендування вікон у рекламі магазину:

  • Допомагає новим покупцям заочно познайомитись із брендом та вказати на відмінності від конкурентів. 
  • Допомагає постійним покупцям ідентифікувати певну торгову точку. Якщо вінілова плівка для вікон із логотипом, слоганом, брендовими квітами та зображеннями, то постійним клієнтам не доведеться витрачати час на пошуки магазину. Вони швидше підуть у вже знайоме місце, ніж розглядатимуть інші вивіски та вітрини конкурентів.
  • Демонструє продукцію та послуги у кращому світлі. Завдяки продуманому дизайну, викликає інтерес та довіру до магазину. А це, у свою чергу, підвищує імпульсні покупки.
  • Сприяє просуванню бізнесу за мінімальних вкладень. Плівки, що самоклеяться, відносно недорогі, якщо порівняти з іншими видами зовнішньої реклами. До того ж, вони допомагають приховати непривабливий вигляд вікон та віконних рам.
  • Підвищує рівень конфіденційності. Коли скло повністю обклеєне рекламою, перехожі не можуть спостерігати за роботою персоналу і не знають, скільки обслуговується покупців. Якщо потрібно досягти зворотного ефекту — залишатися у всіх на увазі, то замість повного обклеювання вікон можна нанести на скло рекламні аплікації. 

Обклеювання вікон рекламою – простий та доступний спосіб розмістити інформацію про бізнес. Вона дає можливість розповісти та показати «у картинках» переваги торгової точки. Щоб гроші на рекламу не були витрачені даремно, використовуйте якісні друкарські матеріали. Купуючи плівки Oracal, що самоклеяться, ви зможете зробити брендування вікон у будь-якому дизайні. На вулиці вони зберігатимуть яскравість кольору до 3 років, а всередині приміщення можуть слугувати роками. Якщо ви хочете докладніше дізнатися про властивості плівки для реклами Оракал, проконсультуйтеся зі спеціалістами компанії AVERS.

Категории из статьи