Oracal 751С для брендування таксі

23.09.2021
Кейси Самоклеючі плівки
Час читання 10 хв
Прочитали: 1307
Oracal 751С для брендування таксі

Наш київський клієнт — рекламно-виробнича компанія «Нова Епоха» — вважає брендування транспорту одним із найбільш перспективних напрямків в галузі реклами. Плівка Oracal 751С, спеціально розроблений для цього ринку продукт, дозволяє нанести логотип або рекламний меседж легко і швидко, не пошкодивши покриття автомобіля. Саме цей матеріал і використовується для брендування автомобілів Uklon.

Про замовника

Uklon — перший в Україні сервіс онлайн-виклику таксі. Це агрегатор замовлень, який працює сьогодні у всіх великих містах України.

Особливості проекту

В рамках партнерства з Uklon «Нова епоха» займається оформленням автомобілів у ряді великих міст, включаючи Харків і Хмельницький. Всі автомобілі брендуються згідно із бренд-буком, відповідно до корпоративних стандартів компанії.

У цьому проекті використовується плівка Oracal 751С жовтого і чорного кольору. Зображення вирізається на плотері і переноситься на автомобіль. В середньому, робота триває 2-3 години.

Зважаючи на великі обсяги (тільки в Харкові є потреба брендувати 10-12 машин щомісяця), дуже важливий аргумент при виборі постачальника — постійна наявність плівки потрібного кольору на складі AVERS і оперативна логістика.

Oracal 751С

Лита ПВХ-плівка Oracal 751С завтовшки 60 мкм спеціально розроблена для обклеювання транспорту. Вона добре облягає нерівності, шви і виїмки, підходить для плотерного різання. У асортименті великий вибір кольорів, що дає можливість підібрати відтінок, що відповідає корпоративним стандартам. Сольвентний клей не боїться води і мийних засобів, при цьому не пошкоджує лакофарбовий шар і практично не залишає слідів після демонтажу. Плівка розрахована на тривале зовнішнє використання.

Результат

Активна співпраця між «Нової епохою» і Uklon триває вже близько двох років. Великий досвід застосування Oracal 751С дає можливість підряднику бути впевненим у остаточному результаті, тривалій експлуатації і безпроблемному видаленні плівки, якщо буде необхідно.

Коментар

Марина Моторна, директор рекламно-виробничої компанії «Нова Епоха»:

«Використовувати фарбу в такому проекті абсолютно нерентабельно. Для такого брендування все одно знадобився б трафарет із плівки, плюс потрібно враховувати вартість фарби і робіт. До того ж плівку дуже легко зняти, якщо автомобіль перестає співпрацювати з Uklon. Oracal 751С спеціально придумана для транспорту. Вона зберігає привабливість, незважаючи на опади і сонце, мінімально «травмує» лакофарбове покриття автомобіля, зберігає розмірну стабільність, оскільки не має ефекту «пам'яті. Крім того, з нею легко працювати».

Про рекламно-виробничу компанію «Нова Епоха»

«Нова Епоха» була заснована ще у 1999 році і пропонує різноманітні послуги в галузі зовнішньої реклами. Великий наголос у діяльності компанія робить на брендування транспорту, оскільки ця послуга користується найбільшим попитом нині. Штат професійних дизайнерів, інженерів, технологів, а також технічний персонал у 32 великих містах України, дозволяє швидко і якісно реалізовувати проекти національного масштабу.

Про AVERS

AVERS — український лідер у галузі матеріалів для реклами і дизайну. Розгалужена мережа філій, налагоджена логістика, великі складські запаси дозволяють оперативно доставляти необхідні матеріали навіть у віддалені куточки України.

Товари зі статті
Чорний матовий Oracal 751С 070, автомобільна самоклеюча плівка
рулон
-
+