Підміна зовнішньої реклами

12.02.2020
Кейси
Прочитали: 1254
Підміна зовнішньої реклами

Прагнучи привернути увагу до тривалої кліматичної кризи і безпрецедентної кількості лісових пожеж у Австралії, австралійські художники розгорнули на вулицях Мельбурна, Сіднея і Брісбена найбільшу в країні несанкціоновану кампанію, яка виступає за негайні дії.

Прихильники брандалізму (рух художників, які закликають звернути увагу на екологічні проблеми) замінили 78 рекламних плакатів, розташованих на автобусних зупинках і в інших громадських місцях, оригінальними білбордами, присвяченими екологічним проблемам, героїчним місцевим пожежним, спустошенню дикої природи і природного місця існування по всій країні.

На багато зображень додатково помістили QR-коди, що дозволяють отримати швидкий доступ до більш ніж 30 благодійних організацій, що безпосередньо допомагають у кризу.