Постери-скарбнички

06.12.2019
Кейси
Прочитали: 1940
Постери-скарбнички

TD Coin Poster Bank і канадський підрозділ рекламного агентства Leo Burnett розробили серію креативних постерів, щоб навчити молоде покоління поводитися з грошима.

За статистикою, 78% батьків вважають, що у них погано виходить навчати дітей фінансовій грамотності. Постери TD Coin Poster Bank — прекрасний спосіб розповісти дітям про цінність заощаджень.

На постерах, розміром 53х91 см, зображені різні предмети — музичні інструменти, відеоігри, електронні аксесуари, іграшки — те, на що зазвичай збирають діти, а також зроблені спеціальні отвори для канадських монет.

Розробники реклами визначили, скільки буде потрібно насправді для купівлі кожного предмета, і візуально зобразили загальну кількість монет. Повністю заповнивши всі слоти відповідними монетами, дитина отримає достатньо коштів, щоб придбати потрібну річ. При цьому кожна збережена монета дозволить батькам продовжити спілкування.

1000 плакатів батькам і дітям було роздано всього за 5 годин.