Реклама в аеропорту: оптимальний варіант

16.07.2019
Застосування матеріалів Самоклеючі плівки
Прочитали: 1997
Реклама в аеропорту: оптимальний варіант

Бажаєте запропонувати клієнту незвичне рекламне рішення, яке коштує не дуже дорого, але при цьому буде помітним для величезної кількості людей? Зверніть свою увагу і увагу замовника на транспортні стрічки для багажу в аеропорту. Саме в цьому місці збирається більшість пасажирів і проводить тут досить багато часу, тому реклама обов'язково потрапить в поле зору. Нанести зображення на цей вельми нестандартний носій допоможе чудова комплексна пропозиція від компанії АВЕРС.

Переваги реклами на транспортній стрічці

Отже, біля транспортної стрічки збираються майже всі пасажири і уважно стежать за конвеєром в очікуванні багажу. Таким чином, можна говорити про істотне охоплення аудиторії з певним фінансовим становищем. При цьому, на відміну від тих же роздавальних матеріалів або щитів із рекламою, на цей рекламний носій в будь-якому випадку буде спрямований погляд людей.

Найчастіше в аеропортах рекламуються бренди, які пропонують преміальні товари, або пов'язані з продукцією для подорожей. Тим часом, багажний конвеєр може бути універсальним носієм і підійде для реклами практично будь-яких сервісів або продуктів.

Яскраві незвичайні стрічки добре позначаються і на іміджі самого аеропорту — їх обов'язково запам'ятають.

Складнощі

Нанесення реклами на прогумований транспортний конвеєр пов'язане з певними складнощами. В першу чергу, в разі застосування самоклейних матеріалів потрібна плівка зі спеціальним клейовим шаром, здатним утримуватися на складних і аполярних поверхнях. Другим важливим моментом є «антивандальність» — здатність носія зберігати привабливий зовнішній вигляд, незважаючи на жорсткі умови експлуатації: на стрічку потрапляє важкий багаж, є ймовірність протікання води або хімікатів. Також важливо уникнути прослизання, для чого зображення слід покрити матовим ламінатом.

Рішення

В результаті численних випробувань, інженери АВЕРС отримали чудове комплексне рішення. В його основі — Ritrama RI-JET Deco-wall 50. Це дуже тонка лита плівка (50 мкм), що відрізняється прекрасною адгезією до складних поверхонь, включаючи гуму. Важлива для реклами умова — прекрасна придатність до цифрового друку різними типами чорнил.

Якщо ж зверху нанести плівку для ламінування підлогової графіки Ritrama RI-121/200 Floor Talker, то складна експлуатація абсолютно не становитиме небезпеки. Крім того, продукти не будуть ковзати і спроститься демонтаж.

Ritrama RI-JET Deco-Wall 50

Лита ПВХ-плівка з глянцевою поверхнею добре облягає рельєфні або шорсткі поверхні. Завдяки спеціальним мікроканалам в клейовому шарі, під час її нанесення не утворюються бульбашки повітря.

Хороша сумісність з сольвентними, екосольвентниими, УФ- і латексними чорнилами — ще одна беззаперечна перевага продукту.

RI-121/200 FLOOR TALKER

Прозора рельєфна (з ембосуванням) ПВХ-плівка призначена для захисту підлогової графіки від стирання і УФ-променів. Крім того, вона має антиковзаючий ефект, що робить її безпечною для відвідувачів, не втрачає властивості під впливом екстремальних температур, вологи і хімікатів.

Робочий процес

При виготовленні реклами на плівку наноситься друк, після чого матеріал витримується до 24 годин для остаточного закріплення чорнила і видалення їх носія. Потім відбувається ламінація і вирізання з отриманого «сендвіча» необхідних фрагментів на плотері. Можливий варіант, коли ламінація клеїться з випуском на 5-10 мм для зменшення сходинки переходу і зниження ризику підриву плівки. Також рекомендується створювати макет з округленими кутами, щоб уникнути підриву плівки (загальне правило для плівок, які працюють у важких умовах).

Після наклеювання зображення на попередньо очищений конвеєр, його необхідно знерухомити на 12-24 годин.

Приблизний термін експлуатації готового виробу -1-2 місяці. Подальший демонтаж не викликає ніяких проблем.

Отже, в асортименті компанії АВЕРС є готове рішення для брендування транспортних стрічок в аеропортах. Приваблива пропозиція допоможе власникам брендів посилити впізнаваність і поекспериментувати з новими рекламними носіями. Отримати вичерпну інформацію про різні продукти для ринку реклами можна за телефонами або в чаті. Звертайтеся:

Київ (044) 500 3025

Дніпро (056) 766 0649

Житомир (041) 244 5033

Запоріжжя (061) 221 0921

Львів (032) 244 4471

Одеса (048) 234 2549

Харків (057) 784 1754

Товари зі статті