×
Тел.: (044) 500 3025

27.03.2020

Міжнародний провайдер медіасервісів Spotify спонсорував організацію виставки, присвяченої Девіду Бові, в Бруклінському музеї. Для просування заходу в метро Нью-Йорка розгорнулася безпрецедентна рекламна кампанія в формі ... іншої виставки під назвою «Поглинання метро».

Стіни, турнікети і, що найцікавіше, ряди залізних балок між поверхами пересадкової станції Broadway–Lafayette Street були прикрашені не тільки афішами виставки, а й рідкісними фотографіями, на яких відбиті переломні моменти життя Девіда Бові в Нью-Йорку. Кожен твір мистецтва поєднується зі словами і думками Бові, ілюструє вплив музиканта на місто, а також вплив міста на його кар'єру.

Крім того, на зображеннях можна було знайти спеціальні коди Spotify для звукового супроводу. Згідно із задумом організаторів, мета кампанії — не стільки прорекламувати виставку, скільки віддати данину зоряному музикантові. Робота отримала золоту нагороду Gold OBIE.

Прекрасним вибором для створення подібних шедеврів стане самоклейна плівка Ritrama RI-JET Deco-Wall. З її допомогою можна легко і швидко нанести першокласне зображення практично на будь-яку складну поверхню.



Якщо у Вас виникли питання щодо матеріалів і послуг компанії "Аверс", замовте "Зворотній дзвінок". Ми передзвонимо Вам найближчим часом!