Алюмінієвий композит для сучасних бордів
Кондитерський бренд OREO провів захід із живою музикою в Лондоні. Щоб привернути увагу аудиторії, компанія задіяла оригінальну зовнішню рекламу.
На рекламних щитах по всій Великобританії розміщувалася реклама OREO зі спеціальним QR-кодом. Відсканувавши його, меломани брали участь в лотереї та могли виграти квитки на музичну вечірку за участю Джоді Харш і лідерів чартів Big Top 40 Billen Ted і 220 KID.
Інтерактивна медіакампанія — яскравий приклад трансформації зовнішньої реклами, впливу сучасних трендів і синергії цифрових і друкованих рекламних технологій. Ну а оптимальна основа для рекламних щитів — звичайно ж, алюмінієвий композит ECOBOND. Красива та ідеально рівна поверхня, придатність до різання і фрезерування, міцність і стійкість до атмосферних чинників роблять цей матеріал незамінним в області зовнішньої реклами.