Лайтбокс із грядкою
Рекламне агентство BBDO Shanghai продемонструвало китайським користувачам переваги пакетів для зберігання від компанії Ziploc вельми оригінальним способом: помістивши всередину прозорих лайтбоксів ... грядки з овочами і фруктами.
Для компанії Ziploc, що спеціалізується на рішеннях для домашнього зберігання, було важливо підкреслити той факт, що продукція значно довше зберігається свіжою, якщо використовувати пакети Ziploc замість звичайних пакетів без застібки.
В рамках рекламної кампанії креативники створили лайтбокси у вигляді пакетів Ziploc і помістили всередину дисплеїв мінігрядки з овочами і фруктами. Продукти в Ziploc залишаються, ніби щойно грядки, — роблять наголос рекламісти.
Хочете створити прозору рекламну конструкцію в нетрадиційному форматі? Рекомендація AVERS — прозорий екструдований акрил ALTUGLAS CLEAR. Матеріал зберігає прозорість у всіх напрямках без оптичних спотворень. При цьому він тривалий час залишається привабливим навіть при використанні зовні приміщень, є міцним і безпечним для громадських місць.